    From: Yakhub <a...@a...aa>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znalezienie nabywcy samochodu. Zgłoś na policję.
    Date: Tue, 30 Jan 2018 11:25:23 +0100

    Dnia Tue, 30 Jan 2018 10:52:19 +0100, Jatu napisał(a):

    > I w tym jest punkt zaczepienia, bo policjant niezbyt sumiennie wypełnił
    > swoje obowiązki. Tego policjanta mozna znaleźć i można znaleźć
    > kogo legitymował wypisując mandat.
    >
    > PoRD
    > Art. 132. 1. Policjant zatrzyma dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe) w
    > razie:
    > 7) uzasadnionego przypuszczenia, że dane w nim zawarte nie odpowiadają
    > stanowi faktycznemu.

    Ale dlaczego miałby mieć takie przypuszczenie?

    Regularnie jeżdżę samochodami zarejestrowanymi na kogoś innego (rodzina,
    znajomi, pracodawca, wypożyczalnia). Wcale bym się nie zdziwił, gdyby
    większość samochodów na ulicy była kierowana przez kogo innego, niż osoba
    wpisana w DR. To normalne.

    --
    Yakhub