    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znalezienie nabywcy samochodu. Zgłoś na policję.
    Date: Tue, 30 Jan 2018 11:18:34 +0100
    <p4o29h$c2h$1@news.mixmin.net> <p4o4rc$7nc$3@node2.news.atman.pl>
    <p4obe7$svt$1@news.mixmin.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <p4p5e4$cqj$2@news.mixmin.net> <p4p65d$5lc$1@node2.news.atman.pl>
    <5a70318e$0$1677$65785112@news.neostrada.pl>
    <p4pbu6$arv$1@node2.news.atman.pl>
    <5a703802$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <p4pdcs$c6l$1@node2.news.atman.pl>
    <5a70452a$0$1664$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2018-01-30 o 11:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > No to chyba jednak powinien komornik zabrac :-)

    Jako wierzyciel jestem tego samego zdania.
    Jako dłużnik miałbym inne zdanie.

    Obiektywnie uważam, że powinien być natychmiastowy miesięczny areszt za
    takie szwindle.

    Bo co prawda jako wierzyciel mam jakieś tam prawa do wszczynania
    postępowania karnego czy grzywnowego wobec takiego dłużnika, ale to
    sprawa na lata, a wynik niepewny. Skutek jest taki, jakby dawać lanie
    dziecku w trzy miesiące po przewinieniu - czyli żaden.

    --
    Liwiusz