  • 21. Data: 2010-08-18 21:41:34
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.08.2010 Robert_J <d...@o...pl> napisał/a:

    > K..a, wymiękłem po 1/3 tekstu ;-). A należy dodać, że leżę i
    > popijam browarek... Co za debil chciał wyprodukować taki
    > kretyński tekst???

    Dla potencjalnych 1300zl warto :) Nie takie rzeczy się owija w
    bawełne ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 22. Data: 2010-08-18 21:42:02
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Widzialem juz wiele opisów kabli "HI-END" ale ten
    > przebija wszystkie :)
    >
    > http://allegro.pl/item1179633989_oryginalny_kabel_hi
    _end.html

    Tyle lat człowiek żyje i ciągle głupi. Nie wiem na przykład
    żekable trzeba docierać ;-))). I to k...a 3-4 miesiące ;-)).
    Ale na osłodę dowiedziałem się że 3-4 dniach osiągają 90 %
    możliwości..
    A na koniec jakiś śmieszny "komentarz", w którym zachwycony
    audiofil odkrywczo stwierdza, że "im lepsze kolumny, tym
    grają wyborniej" ;-)))

  • 23. Data: 2010-08-19 05:52:56
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-08-18 17:58, kamil pisze:

    > Polecam przejrzenie forum audio.pl -

    A nie audiostereo.pl?

    > pare lat temu grupa tamtejszych
    > trollo-ekspertow zgodzila sie na porownywanie odsluchow oryginalnych CD
    > z roznymi kopiami. Polowa zadeklarowanych audiofilow o sluchu absolutnym
    > nie odrozniala nagranego na CD-R z bazaru MP3 128kbit od oryginalu, po
    > czym zmienila nicki badz przestala udzielac sie na forum. :>

    To chyba jednak inne forum, na ausdiostereo trolle-eksperci mają się
    dobrze, po prostu zaczęli odwracać kota ogonem, że niby nie to ciśnienie
    atmosferyczne było, nie ta temperatura itp. ;)

    A kto się chce pośmiać z audiovoodoo to tu najlepiej, esencja głupoty:

    http://audio.x.pl/audio/audiovoodoo/

    --
    bans

  • 24. Data: 2010-08-19 07:41:45
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 18.08.2010 23:26, Robert_J wrote:

    > K..a, wymiękłem po 1/3 tekstu ;-). A należy dodać, że leżę i popijam
    > browarek... Co za debil chciał wyprodukować taki kretyński tekst???

    W audiofilstwie o to chodzi. Nie o jakość sprzętu, a o ideologię do tego
    dopisaną. Każdorazowe wystąpienie w opisie słów: mięsisty, pełny,
    wypełnienie sceny, wysycony, soczysty podwyższa cenę o 5% (uwaga,
    procent składany).

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 25. Data: 2010-08-19 07:46:28
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <i4h40i$t8f$1@newsread1.aster.pl>,
    ax nabazgrał:
    > może się tu narażę. Kiedyś kupiłem klocki technicsa (AA) i połączyłem je
    > kablami dodanymi (zwykłymi), pod namową kolegów zmieniłem je na interkonekty
    > pozłacane (grube) i zaskoczenie. Sprzęt zaczął chodzić inaczej, ze znacznie
    > większą dynamiką (nawet ucho moje i żony zauważyło różnicę) przy głośnikach
    > Dali 108. Znajomy elektronik tłumaczył: każdy kabel jest układem RC, działa
    > jak filtr....

    Bo to prawda, ale z reguły nie ma znaczenia. Jeśli zamieniasz aluminiowy
    kabelek o przekroju zbliżonym do włosa (widziałem takie do sprzętu audio)
    na coś miedzianego o rozsądnej średnicy, to różnica będzie powalająca.
    Jeśli potem tą miedź zastąpisz kilogramem złota, to różnica będzie
    równie powalająca, ale nie będzie już miała wiele wspólnego z dźwiękiem ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 26. Data: 2010-08-19 08:45:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-18 17:54:57 +0200, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:
    > Aparat za parę tysi do którego trzeba dokupić obiektyw ?
    > Za ile ? Trzy patyki ?!
    > I lampę błyskową ?!
    > Co ? Za tysiaka ?
    > O kurwa, spadłem z krzesła. Buchachachachacha.
    > Nie wierzę że są aż tacy idioci na tym świecie, żeby się na to nabrać,
    > to po prostu niemożliwe skoro moja komórka ma wszystko i kosztowała pięć stów !
    >
    > ; )))

    Różnice pomiędzy komórką, a lustrem można pomierzyć na fyfnaście
    sposobów - rozdzielczość, dystorsje, SNR etc. Da się ją udowodnić
    zarówno na płaszczyźnie teoretycznej jak i praktycznej. Różnicy
    pomiędzy kablem głośnikowym "audiofilskim" za kilkaset zł z metra, a
    zwykłym kablem do układania elektryki o stosownej impedancji za 5 zł z
    metra nie popierają żadne teorie fizyczne, nie jest w stanie pomierzyć
    żadna aparatura, nie wykazują realne testy robione na "złotouchych".
    Tak więc porównanie którego dokonałeś jest zupełnie nie na poziomie.

    de Fresz

  • 27. Data: 2010-08-19 08:59:39
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-08-19 09:41, b...@n...pl pisze:

> [...]
    > dopisaną. Każdorazowe wystąpienie w opisie słów: mięsisty, pełny,
    > wypełnienie sceny, wysycony, soczysty podwyższa cenę o 5% (uwaga,
    Coś podobnego jest w kinach domowych - sproboj tam uzyc slowa Manta... :)
    Marx

  • 28. Data: 2010-08-19 09:13:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "bans" <g...@o...pl> wrote in message news:i4ih25$i0d$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > atmosferyczne było, nie ta temperatura itp. ;)
    >
    > A kto się chce pośmiać z audiovoodoo to tu najlepiej, esencja głupoty:

    Dzieki za sprostowanie, strone juz kiedys widzialem ale milo posmiac sie
    jeszcze raz. Tymczasem wracam do sluchania NADa podpietego do B&W kablem
    miedzianym po 5zl/metr.

    Jedyna roznica w kablach, jaka kiedykolwiek uslyszalem i moge potwierdzic to
    byla wymiana interconnecta miedzy gramofonem a wzmacniaczem. Tani z marketu
    po prostu brzeczal i wylapywal sygnaly UFO i brzeczenie anteny komorki z
    racji mizernego napiecia na wyjsciu wkladki gramofonowej, przez co zaklocic
    taki sygnal mozna bardzo latwo. Zmiana na rownie zwyczajny ale ekranowany
    rozwiazala wszelkie problemy. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 29. Data: 2010-08-19 09:19:51
    Od: John Smith <u...@e...net>

    kamil napisał(a):
    > Dzieki za sprostowanie, strone juz kiedys widzialem ale milo posmiac sie
    > jeszcze raz. Tymczasem wracam do sluchania NADa podpietego do B&W kablem
    > miedzianym po 5zl/metr.

    Jakoś mi przyszło do głowy, że cała ta hucpa z kabelkami jest po to, aby
    ta "rozsądna" większość mogła podjąć "rozsądną" decyzję i nie kupować
    kabelków po 200PLN za metr, ale jednocześnie przełknąć 2kPLN za klocek
    elektroniki (choć ten za 1000PLN byłby równie dobry). Takie przesuwanie
    granicy akceptowalności ceny i dawanie pozornej przestrzeni dla decyzji
    klienta.
    :-)

    --
    Mirek

  • 30. Data: 2010-08-19 09:25:37
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 14:36:03 +0100, Cezar napisał(a):

    > Widzialem juz wiele opisów kabli "HI-END" ale ten przebija wszystkie :)
    >
    > http://allegro.pl/item1179633989_oryginalny_kabel_hi
    _end.html

    Zabiły mnie zdjęcia - przecież koleś umieszcza zdjęcia kabli za tysiaka
    rozłożonych na podłym papierze toaletowym/ręcznikach papierowych.

    Kuźwa, chyba napiszę mu, że w terminie 10 dni musi wyczyścić mi monitor i
    klawiaturę.

    --
    Franc