  • 1. Data: 2010-08-18 13:02:00
    Temat: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Ten obiektyw zoom 18-200 F/3.5-6.3 DC o wysokiej amplitudzie Sigma jest
    idealnym towarzyszem do lustrzanki cyfrowej Nikon. Dzięki jego
    niepodwarzalnej jakości EISA (European Imaging and Sound Association)
    nadała mu miano najlepszego obiektywu roku 2005-2006.
    Nadaje się on do większości ogniskowych teleobiektywu.
    Jego pokrycie antyrefleksyjne zmniejszającą odbicia i odblaski
    poprawiając zrównoważenie barw, jak i 2 szklane elementy
    niskodyspersyjne Special Low Dispersion (SLD) i 2 soczewki asferyczne
    znakomicie nadają się do korygowania zdjęć nawet przy dużym zakresie
    ogniskowych umożliwiając tym samym minimalizację aberracji i
    zmniejszenie fotografowanego podmiotu do kompaktowych rozmiarów. 18-200
    F/3.5-6.3 DC posiada znakomity wewnętrzny system nastawienia pozwalający
    na uniknięcie ruchów obrotowych przedniej części obiektywu,
    ułatwiając tym samym użycie okrągłego filtru polaryzującego i osłony
    tulipanowej. Dodatkowo obiektyw wyposażony jest w mechanizm
    zabezpieczający układ zoomu podczas ruchu.

  • 2. Data: 2010-08-18 13:14:13
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Agent" <w...@o...ue> wrote in message

> [...]
    > tulipanowej. Dodatkowo obiektyw wyposażony jest w mechanizm
    > zabezpieczający układ zoomu podczas ruchu.

    Autor jest politykiem, duchownym albo telemarketerem, takiego lania wody nie
    mozna sie inaczej nauczyc.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-08-18 13:19:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-18 15:14, kamil pisze:

    > Autor jest politykiem, duchownym albo telemarketerem, takiego lania wody
    > nie mozna sie inaczej nauczyc.

    Autor najprawdopodobniej jest jednak automatycznym translatorem ;)

  • 4. Data: 2010-08-18 13:21:10
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Ten obiektyw zoom 18-200 F/3.5-6.3 DC o wysokiej amplitudzie
    > (ciach!)

    Zwyczajny efekt tlumaczenia jakims babelfiszem.... Zdarza sie.

    Jesli chcesz naprawde mocny kawalek to polecam:
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=2296790

    V.

  • 5. Data: 2010-08-18 13:23:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Vituniu" <v...@p...fm> wrote in message

    > Zwyczajny efekt tlumaczenia jakims babelfiszem.... Zdarza sie.
    >
    > Jesli chcesz naprawde mocny kawalek to polecam:
    > http://allegro.pl/my_page.php?uid=2296790

    I ludzie naprawde za to placa?

  • 6. Data: 2010-08-18 13:25:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-18 15:21, Vituniu pisze:

    > Zwyczajny efekt tlumaczenia jakims babelfiszem.... Zdarza sie.
    >
    > Jesli chcesz naprawde mocny kawalek to polecam:
    > http://allegro.pl/my_page.php?uid=2296790
    >
    > V.

    Mnie zastanawia, czy
    1. ktoś był w stanie to przeczytać do końca?
    2. ktoś się na to nabrał, jeśli już do końca dobrnął?

  • 7. Data: 2010-08-18 13:36:03
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Vituniu" <v...@p...fm> wrote in message

    > Zwyczajny efekt tlumaczenia jakims babelfiszem.... Zdarza sie.
    >
    > Jesli chcesz naprawde mocny kawalek to polecam:
    > http://allegro.pl/my_page.php?uid=2296790

    Widzialem juz wiele opisów kabli "HI-END" ale ten przebija wszystkie :)

    http://allegro.pl/item1179633989_oryginalny_kabel_hi
    _end.html

    c.

  • 8. Data: 2010-08-18 13:38:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-18 15:36, Cezar pisze:

    > http://allegro.pl/item1179633989_oryginalny_kabel_hi
    _end.html

    Kable audio od zawsze były elementem voodoo i w ogóle nie warto
    przykładać do opisów żadnych normalnych kryteriów ;)

  • 9. Data: 2010-08-18 14:07:26
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 18.08.2010 15:38, Andrzej Libiszewski wrote:

    _end.html

    > Kable audio od zawsze były elementem voodoo i w ogóle nie warto
    > przykładać do opisów żadnych normalnych kryteriów ;)

    Nie słyszysz różnicy w kablu zasilającym za 20 zł i takim za 200 zł?
    Stado słoni Ci musiało nadepnąć na uszy. Wiadomo, że kabel zasilający za
    500 zł ma bardziej mięsiste basy, ale nie przesycone, za to kabel za 700
    zł ma wypełniony środek i wysokie tony wysycone. Dźwięki przy kablu
    zasilającym za 1000 są bardziej aksamitne. Kable zasilające złocone
    bardziej nadają się do słuchania muzyki klasycznej, ponieważ środek jest
    mniej uwypuklony, a basy czystsze. Gdzie to voodoo? To przecież tylko
    samozadowolenie z wydanej kasy ;)

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 10. Data: 2010-08-18 14:13:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-18 15:36:03 +0200, "Cezar" <c...@B...pl> said:

    > Widzialem juz wiele opisów kabli "HI-END" ale ten przebija wszystkie :)
    >
    > http://allegro.pl/item1179633989_oryginalny_kabel_hi
    _end.html

    O kurwa, spadłem z krzesła. Buchachachachacha.
    Nie wierzę że są aż tacy idioci na tym świecie, żeby się na to nabrać,
    to po prostu niemożliwe.

    de Fresz