  • Data: 2010-08-23 18:19:20
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Kell a <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski <w...@s...com> napisał(a):

    >Już to widzę jak słyszysz tą różnice :)

    Widziec to moze nie zobaczysz,ale uslyszysz na pewno :)
    Zapraszam na odluch na porzadnym kablu 2x2.5mm, potem poloze ci cieniutki drucik
    miedziany na tej samej dlugosci to sam ocenisz. Nie podepniemy malego sorrounda tylko
    postawimy
    podlogowy przod tannoya mercury, nawet nie na 19metrach, a na 12 (to, ze przody nie
    pracuja na
    tyle nie ma tutaj znaczenia, bo rozmawiamy o wlasciwoscaich kablach a nie
    prawidlowym
    ustawieniu kolumn kina).
    Moja przyglucha ciocia slyszy roznice. Ty tez uslyszysz. Tyle rzecze praktyka.