  • Data: 2010-08-23 13:09:52
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Oczywiście, że istnieje, tylko które jest to dobre i jak się to ma
    > wagowo do różnic brzmienia kolumn czy pomieszczenia?

    No przecież wiadomo. :-)
    Najlepsze jest to o charakterystyce dokładnie odwrotnej do reszty toru
    (czyli w praktyce do kolumn i pomieszczenia). Czyli w praktyce cyfrowe,
    z potężną farmą DSP na pokładzie. :-)

    A że niektórzy w imię minimalizmu wolą czyścić szambo szczoteczką do
    zębów, to inna sprawa. :-)
    --
    Mirek