  • Data: 2010-08-23 13:13:36
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil pisze:
    > MP3 odtwarza bez problemow.

    Ale 16GB kosztowało deko więcej (o ile istniało).
    Tak wiem, 16GB muzyki... ale jeszcze trzymam tam trochę filmów jak
    przyjdzie mi podziwiać widok za oknem stojącego pociągu...

    > Wspomniany nizej W995 ma jacka 3.5mm i o dziwo potrafi nawet wysterowac
    > sluchawki wieksze od dousznych, ale jakosc wciaz pozostawia sporo do
    > zyczenia. Dlatego pozostaje przy telefonie do rozmow, aparacie do zdjec
    > i odtwarzaczu do muzyki.

    To już kwestia oporu owych słuchawek. Niskoomowe mogą być wielkie jak
    uszy słonia, nie ma problemu. Ale już moje ulubione sd426 nie pograją...
    tzn. pograją wieczorem w domku najwyżej. Ale to jest 600 omów, a nie 32.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl