  • Data: 2010-08-22 22:20:14
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Audiofil to nawet nie spojrzy na taki odtwarzacz, a wszelkie
    > próby argumentacji że to dobrze gra mogą go co najwyżej
    > doprowadzić do spazmów śmiechu.

    Jeśli w środku użyto niezłych przetworników i wzmacniaczy
    operacyjnych, oraz jeśli to się nakarmi dobrym materiałem,
    czyli co najmniej mp3 na wysokim bitrate, [zaś najlepiej flac
    lub ape (o ile player wspiera)] to to faktycznie może grać
    dobrze..

    ale równie prawdopodobnie właścicielowi może się tylko
    wydawać że jest dobrze, po tym jak odtwarzacz dokonał
    iluśtam "popraw" dźwięku,

    zabawnie może być gdy ktoś "ten sam" materiał usłyszy
    na czymś co gra zarówno czysto jak i wiernie, czyli bez
    celowych korekt, wprowadzanych przez player.

    Albert Einstein (1879-1955)