  • 21. Data: 2009-06-02 06:56:42
    Temat: Re: Znaki na blasze
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Koszt 78 zł za 250 szt. Może będzie to wygodniejsze.

    Choinka, jak doliczyc jakies vaty, oplaty manipulacyjne, koszt
    wysylki, to sie robi 140 pln. Bede w Lodzi na dlugi weekend,
    pojade na Lakowa do ich siedziby, mize tam kupie bezposrednio.

    pozdrawiam
    pluton

  • 22. Data: 2009-06-02 07:48:30
    Od: "W.Kr." <w...@g...com>

    On 2 Cze, 08:56, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wysylki, to sie robi 140 pln. Bede w Lodzi na dlugi weekend,
    > pojade na Lakowa do ich siedziby, mize tam kupie bezposrednio.

    Kolego Pluton,
    jak to ma iść do ziemi na kilka- kilkanaście lat to jak w armii,
    zastosować nieśmiertelniki. Ale zawieszać na sznurku co nie parcieje.
    Jakiś nylon-stylon-policudo.
    No i oczywista starannie oznakować miejsca zakopcowania.
    Powodzenia !
    Ukłony, W.Kr.

  • 23. Data: 2009-06-02 08:50:05
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Ale zawieszać na sznurku co nie parcieje. Jakiś nylon-stylon-policudo.

    Tak bedzie.

    > No i oczywista starannie oznakować miejsca zakopcowania.

    To bedzie na mojej dzialce, dokumentacja foto i te sprawy...
    GPS niestety za malo dokladny.

    pozdrawiam
    pluton

  • 24. Data: 2009-06-02 09:04:30
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > No znaczy ciagle nie moge posklejac, chociaz mam juz wszystkie czesci.
    > Ale sie spreze.
    > Na razie dlugi weekend i mam w planach 2xdrzwi do ziemianki zamocowac
    > (spawanie zawiasow itp. - precyzyjna, zmudna robota) i przygotowac
    > 100% podloze pod kostke betonowa w jednym z pomieszczen ziemianki.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Ty tutaj kitu nie wciskaj. Pisz kiedy otwarcie ziemianki połączone z degustacją
    płynów różnych się odbędzie :-) Tabliczki na miejscu się z czegoś wystruga.

  • 25. Data: 2009-06-02 18:53:44
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    Do szkła?
    Konrad

    Klient chciał robić grawerkę na podkładkach. Metalowych podkładkach.
    Wojtek
    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 26. Data: 2009-06-02 18:57:57
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "W.Kr." <w...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
    No i oczywista starannie oznakować miejsca zakopcowania.

    Tu bym proponował staranne maskowanie. Sąsiedzi wywęszą, a i kilka osób z
    grupy będzie tęsknie patrzeć w tamtą stronę :)
    Wojtek
    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 27. Data: 2009-06-02 19:07:10
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Gdyby ryc po tym jakims rylcem, albo wypalic znaki goracym
    > gwozdziem, to by bylo to ! No i nie rdzewieje :)

    Jest jeszcze laserowe wycinanie/grawerowane na laminacie grawerskim,
    pleksi itp. W swojej okolicy znajdziesz zapewne kilka firm, które to robią.
    Np. tu są jakieś cenniki:
    http://siezrobi.pl/

    Paweł

  • 28. Data: 2009-06-02 19:34:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Jun 2009 20:57:57 +0200, wowa wrote:
> [...]
    >
    >Tu bym proponował staranne maskowanie. Sąsiedzi wywęszą, a i kilka osób z
    >grupy będzie tęsknie patrzeć w tamtą stronę :)

    O ile zrozumialem beda przywalone takimi kamieniami, ze bez dzwigu sie
    ich nie podniesie :-)

    J.

  • 29. Data: 2009-06-02 19:48:09
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > O ile zrozumialem beda przywalone takimi kamieniami, ze bez dzwigu sie
    > ich nie podniesie :-)
    >
    > J.

    wykopanie tunelu też nie wchodzi w grę. Wszystko ubił wibratorem. Gwoździa w
    ziemię nie wbijesz.

  • 30. Data: 2009-06-03 06:05:11
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Jest jeszcze laserowe wycinanie/grawerowane na laminacie grawerskim,
    > pleksi itp. W swojej okolicy znajdziesz zapewne kilka firm, które to
> [...]

    Jezeli chodzi o temat zawieszek, to takie laserowe wycinanki sa
    chyba przesadą :)
    Ale mysle, ze to bardzo ciekawy pomysl, zeby wypalic sobie cos na
    karafce, pucharku itp.

    dzieki
    pozdrawiam
    pluton