  • 171. Data: 2014-07-12 15:33:21
    Temat: Re: "Znaki Specjalne" w SMS
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-10 15:24, gawfron pisze:

    > Nie OGONEK - operator przesyła bity informacji, nie literki czy
    > ogonki. Przestań myśleć jak dziecko, zacznij abstrakcyjnie, to podobno
    > wyróżnik homo sapiens sapiens.

    Nic mnie nie obchodzi technika przesyłu. Mam podobno 160 znaków do
    wykorzystania, to chciałbym je wykorzystać za deklarowaną cenę w swoim
    języku, i kropka. I na dostatek sądzę że właśnie taka postawa zasługuje
    na miano reakcji człowieka myślącego,

  • 172. Data: 2014-07-12 15:33:56
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-10 20:33, Marek pisze:

> [...]
    > więcej. Mają określony opis standardu i zgodnie z nim wszystkie
    > telefony itd muszą działać. Producent telefonu mógłby zablokować w
    > oprogramowaniu wysyłania staromodnych SMSów i wtedy byś lamentował "co
    > za głupi producent". Zamiast szukać spisku zastanów się nad sobą - po
    > co używasz staromodnych SMSów i napędzasz potrzebę ich istnienia w
    > kolejnych smartfonach? Zacznij używać MMSów gdzie możesz w jednej
    > wiadomości książkę przepisać. Jeśli to nie wystarcza, to masz maile do
    > dyspozycji albo niestandardowe komunikatory.

    Wiem że kiedyś nawet nie było możliwości korzystania z słownika
    polskiego, natomiast teraz jest. Ale operator za korzystanie z niego
    każe sobie więcej płacić.
    W obronie łachmytów mieniących się operatorami podajesz mi tylko
    alternatywy, ale przecież nie o to mi chodzi, używam SMSów bo taki
    sposób komunikowania najbardziej mi leży, jednak nie chcę aby z powodu
    używania polskiej pisowni w moim kraju ktoś mnie dyskryminował.

  • 173. Data: 2014-07-12 15:34:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-09 22:38, NetiaAbonent pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Ty obrysy chcesz przesyłać czy co ? Masz kodowania do przesyłania i
    > one mają takie możliwości jak widać.

    Nie - chcę przesłać znak - polską literę.

  • 174. Data: 2014-07-12 15:34:39
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Widzę że normalnie stawiasz mi zarzuty, a tak naprawdę tylko 2 czy 3
    > userów odpowiedziało na moje pytanie. Reszta to (łącznie z tobą) to już
    > bajdurzenie o 'dupie maryni". Może już nie pamiętasz, ale ja wcale nie
    > pytałem o jakieś kodowania, które to zupełnie, ale to zupełnie mnie nie
    > interesują, ponieważ nie są mi do niczego potrzebne,

    Zaraz, chcesz wysłać SMS, używasz telefonu, zwróć się do jego producenta, że
    Ci nie pasuje jak koduje.

    > a o politykę jaką prowadzą operatorzy telefonii komórkowej wobec estetów
    > którym marzy się normalne traktowanie przy korzystaniu z poprawnej,
    > narodowej pisowni.

    To przecież normalnie Cię traktują.

  • 175. Data: 2014-07-12 15:35:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-09 23:01, Budzik pisze:

    > Wiem ze jestes mistrzem w narzekaniu i wynajdywaniu problemów ale prosze -
    > nie projektuj tej umiejetnosci na mnie.

    A ja z kolei nie miałem do czynienia z tak bezkrytycznym osobnikiem jak
    ty. Próbujesz znaleźć usprawiedliwienie dla każdego q*twa jakie się
    dzieje w tym kraju, mało tego - ty znajdujesz usprawiedliwienie, - jak
    dla mnie jest to nienormalne.

    > I bardzo dobrze. Tupanie nóżką to podstawa!

    Lepiej z pokorą przyjmować razy?

  • 176. Data: 2014-07-12 15:35:55
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > I owszem - znalazłem, ale nie w międzynarodowym systemie a u narodowych
    > operatorów telefonii komórkowej.

    To jakiś narodowy GSM mamy ?

  • 177. Data: 2014-07-12 15:35:57
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-09 19:56, hiqi pisze:

    > Wszedzie.
    >
    > Za darmowe SMSy jest oplata ryczaltem, kwota jest rozna.
    >
    > ;)

    Dla niektórych pewnie tak. Na rachunku nie mają SMSów a więc sądzą że za
    nie nie płacą.

  • 178. Data: 2014-07-12 15:38:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-09 22:42, NetiaAbonent pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > To snobowanie na inne kodowania, inne standardy itp itd

    Tak, i na używanie określeń typu gril, lancz itd. Dla mnie świadczy to
    tylko o ich stadnym debilizmie*, który to nie pozwala im myśleć
    konstruktywnie, zasłyszy taki osobnik coś i zaraz powtarza bez
    zastanowienia.

    * określenie trochę zbyt dosadne, ale na tą chwilę nie znajduję
    lżejszego odpowiednika.

  • 179. Data: 2014-07-12 15:38:56
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-09 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Ale przeciez taka idea SMS - prymitywizm w czystej postaci.
    > A ty chcesz to przerobic na mail?

    Jednak przy odrobinie dobrej woli operatorów, skoro można używać
    słowników narodowych - jeden z najlepszych środków do komunikowania się.

  • 180. Data: 2014-07-12 15:39:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-10 00:20, J.F. pisze:

    > To Ty uzywasz mocnych slow.
    > Tak zostalo zrobione, mozna bylo zrobic inaczej, ale zrobiono tak.
    > Przez 15 lat jakos Ci nie przeszkadzalo, a teraz od oszustow wyzywasz.
    > Teraz, gdy Unicode staje sie standardem, operatorzy oferuja gigabajty
    > transferu.
    >
    > Co sie stalo, wyslales dwa sms i zaplaciles 88gr zamiast spodziewanych
    > 44 ?

    Chyba jednak zauważyłeś że mam powody aby używać mocnych słów..
    Za SMSa (bez polskich liter) płacę w sieci 5gr. I normalnie jestem
    wściekły gdy użyję choć jedynej polskiej litery to za SMS mieszczącego
    się w 160 znakach płacę 20 groszy. Przyznasz chyba ża mam powody zapytać
    dlaczego operator mnie tak traktuje?