  • 1. Data: 2010-05-06 00:38:18
    Temat: Znacie jakiś tor, ale z "ich" samochodami?
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    Witam grupowiczów!

    Czy znacie tor gdzie można wykupić określony czas, dają fajne autko i hulaj
    dusza? ;-) Nie liczę na nasz kraj, ale może coś w Niemczech? Ostatnio miałem
    okazję spędzić dzionek na torze Zandvoort w Holandii. Ale tam jest trochę
    daleko. Niemniej jednak polecam, frajda co niemiara, szczegóły na stronie:
    http://www.raceplanet.com/zandvoort/prices (mają Aston Martin V8 Ventage,
    Lamborghini Gallardo, Porsche 911 i kilka innych). Jest to dobra alternatywa
    dla tych co mieszkają przy zachodniej granicy. Wiem o możliwości jazdy w
    Kielcach Lamborghini, ale ta oferta w porównaniu do Race Planet wypada
    blado.

    --
    Lazi

  • 2. Data: 2010-05-06 00:42:27
    Temat: Re: Znacie jakiś tor, ale z "ich" samochodami?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 6 May 2010 00:38:18 +0200, Lazi <l...@g...pl> wrote:

    > Czy znacie tor gdzie można wykupić określony czas, dają fajne autko i hulaj
    > dusza? ;-) Nie liczę na nasz kraj, ale może coś w Niemczech?

    http://www.radicalpolska.pl/pl/radical-racing-academ
    y/witamy-w-radical-racing-academy
    http://www.radicalpolska.pl/pl/radical-racing-academ
    y/programy/teaser

    r.
    _____________

  • 3. Data: 2010-05-06 00:53:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Lazi pisze:
    > Witam grupowiczów!
    >
    > Czy znacie tor gdzie można wykupić określony czas, dają fajne autko i
    > hulaj dusza? ;-) Nie liczę na nasz kraj, ale może coś w Niemczech?

    Jest taki tor szutrowy w Gdańsku.
    Można pojeździć przyzwoicie przygotowanym EVO i od niedawna jakimiś
    zaszperowanymi BMW.

    Cen dokładnie nie pamiętam, ale przynajmniej za BMW wyglądały bardzo
    atrakcyjnie.

    Strony ta inicjatywa chyba jeszcze nie ma, informacji póki co możesz
    szukać tutaj: http://forum.streetriders.pl/viewtopic.php?t=3461
    (zadziała chyba tylko po zarejestrowaniu się)

  • 4. Data: 2010-05-06 07:57:10
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-05-06 00:42, Robert Rędziak pisze:

    > http://www.radicalpolska.pl/pl/radical-racing-academ
    y/witamy-w-radical-racing-academy
    > http://www.radicalpolska.pl/pl/radical-racing-academ
    y/programy/teaser

    > r.

    Ale się urwali, ceny w porównaniu z zachodem - kosmiczne. Oferta też nie
    powala.

  • 5. Data: 2010-05-06 09:12:04
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message

    > http://www.radicalpolska.pl/pl/radical-racing-academ
    y/witamy-w-radical-racing-academy
    > http://www.radicalpolska.pl/pl/radical-racing-academ
    y/programy/teaser

    Z choinki się urwali - godzina pięć tysi i jeszcze brak AC.

  • 6. Data: 2010-05-06 09:58:21
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Inead pisze:

    > "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message

    y/witamy-w-radical-racing-academy

    y/programy/teaser

    > Z choinki się urwali - godzina pięć tysi i jeszcze brak AC.

    A cały dzień prawie 14 tysi... To już bym wolał zakupić jakąś mocną
    wiekową bemkę do zajechania w parę tygodni. A i powinno starczyć na
    wynajęcie toru w słomczynie z kikoma ziomami. I wtedy zabawa :-)

    Seco

  • 7. Data: 2010-05-06 10:22:15
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-06 00:38, Lazi wrote:
    > Witam grupowiczów!
    >

    > Ostatnio miałem okazję spędzić dzionek na torze Zandvoort w Holandii.
    > Ale tam jest trochę daleko. Niemniej jednak polecam, frajda co niemiara,

    Napisz cos wiecej. Jak to wygladalo w praktyce?
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-05-06 10:37:34
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > dla tych co mieszkają przy zachodniej granicy. Wiem o możliwości jazdy w
    > Kielcach Lamborghini, ale ta oferta w porównaniu do Race Planet wypada
    > blado.
    W Kielcach jest krótki tor i to jest mankament. Generalnie SJS ma we flocie
    Gallardo, 911, Evo(340KM), kilka Imprez i Focusa ST(starego). Jeśli chcesz
    się wczuć w auto i powalczyć na jakich szykanach, slalomach tp to chyba to
    wystarczy, ale jeśli chcesz porobić długie okrążenia z dużymi prędkościami
    to nie ten adres.

    Kub@

  • 9. Data: 2010-05-06 12:22:50
    Temat: Race Planet opis wrazen, polecam!
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości

    > Napisz cos wiecej. Jak to wygladalo w praktyce?
    > Pozdrawiam

    Mielismy sie stawic na 10:00, podpisanie oswiadczenia o odpowiedzialnosci,
    sprawdzenie prawa jazdy (chyba malo Polakow tam wita bo zrobili duze oczy na
    nasze prawka :-)) i podzial na grupy. O 11:00 kazdy opiekun grupy zabral
    swoich uczestnikow (kilkanascie osob w grupie) na pierwsza atrakcje. W
    naszym przypadku bylo to Porsche 911 Carrera GT3. Przed kazda konkurencja
    wszystko bylo wyjasniane na czym ma polegac i jak sie obchodzic z samochodem
    po holendersku i dla nas dwoch rodzynkow po angielsku co tez mialo swoje
    plusy bo Lambo i Astonami jechalismy sami :-) Jazda wyglada tak, ze jedzie
    pilot i za nim po sznureczku uczestnicy. Jesli ktos chcialby sie poscigac to
    w tym pakiecie (BP Ultimate Experience) jest to niemożliwe, nie liczac
    wyscigu na 100m Dodge Charger. Rewelacja byl drifting z profesjonalnym
    kierowca Mustangiem. Do tego sa takie konkurencje jak slalom Suzuki Swift,
    gokarty, offroad Suzuki 4x4, quady, ktore sa punktowane i na koncu wreczaja
    puchary. Calosc zakonczyla sie ok. 18:15 Niestety jak to w NL lalo
    niemilosiernie, a poniewaz bylismy na poczatku listy i kazda konkurencje
    wykonywalismy jako pierwsi to zmoklismy do gaci na gokartach. Nikt juz po
    nas nie pojechal :-) Wg mnie fajna zabawa i warto sobie cos takiego
    zafundowac. A jak widac w porownaniu do cen krajowych atrakcji nie sa to
    jakies duzo wieksze koszty. Organizuja to w cieplych miesiacach i wyznaczaja
    terminy, dlatego to raczej do nich trzeba sie dostosowywac. Powyzszy opis
    dotyczy pakietu BP Ultimate Experience.
    Jak ktos bedzie mial jeszcze pytania to piszcie tu lub na priva.

    --
    Lazi

  • 10. Data: 2010-05-06 12:39:28
    Temat: Re: Race Planet opis wrazen, polecam!
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-06 12:22, Lazi wrote:

    Dzieki.

    > Mielismy sie stawic na 10:00, podpisanie oswiadczenia o
    > odpowiedzialnosci, sprawdzenie prawa jazdy

    Jak to oswiadczenie wygladalo? Brales pelna odpowiedzialnosc za
    samochod? Za uszkodzenia ty odpowiadales?

    > jechalismy sami :-) Jazda wyglada tak, ze jedzie pilot i za nim po
    > sznureczku uczestnicy. Jesli ktos chcialby sie poscigac to w tym
    > pakiecie (BP Ultimate Experience) jest to niemożliwe,

    Eee ;)

    > na 100m Dodge Charger.

    Jako kierowca, czy pasazer?

    > Rewelacja byl drifting z profesjonalnym kierowca
    > Mustangiem.
    Czyli jako pasazer?

    Wiesz moze jak to wyglada w wyzszych opcjach?