  • 11. Data: 2010-05-06 13:05:55
    Temat: Re: Race Planet opis wrazen, polecam!
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości
    news:hru691$ivn$1@news.onet.pl...

    > Jak to oswiadczenie wygladalo? Brales pelna odpowiedzialnosc za samochod?
    > Za uszkodzenia ty odpowiadales?

    To bylo bardziej w kwestii, ze nie bede ich ciagal po sadach jesli mi sie
    cos stanie i ze jestem swiadomy niebezpieczenstw wynikajacych z uprawiania
    tego sportu. W kazdym razie przysylaja na maila przed zaplata dokumenty do
    zapoznania sie. Co do odpowiedzialnosci za samochody to podejzewam, ze sa
    ubezpieczeni. Nie wyobrazam sobie, ze ktos by mial zaplacic za zniszczonego
    Astona ;-) Zreszta tak to wszystko bylo przygotowane, ze naprawde ktos
    musialby swiadomie rozpieprzyc auto.

    > Eee ;)

    > Jako kierowca, czy pasazer?

    Jako kierwowca vs drugi zawodnik. Dwa przejazdy, probny i nastepnie wlasciwa
    walka.

    > Czyli jako pasazer?

    Niestety jako pasazer ;-)

    > Wiesz moze jak to wyglada w wyzszych opcjach?

    Nie wiem, bylem tam pierwszy raz Proponuje do nich napisac maila.

    --
    Lazi

  • 12. Data: 2010-05-06 14:00:11
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-06 13:05, Lazi wrote:

    > Nie wiem, bylem tam pierwszy raz Proponuje do nich napisac maila.

    Dziekuje za informacje. Nie omieszkam ich dopytac o szczegoly :)

  • 13. Data: 2010-05-06 15:23:25
    Temat: Re: Znacie jakiś tor, ale z "ich" samochodami?
    Od: yezooz <m...@g...com>

    On 6 Maj, 00:38, "Lazi" <l...@g...pl> wrote:
    > Witam grupowiczów!
    >
    > Czy znacie tor gdzie można wykupić określony czas, dają fajne autko i hulaj
    > dusza? ;-) Nie liczę na nasz kraj, ale może coś w Niemczech? Ostatnio miałem
    > okazję spędzić dzionek na torze Zandvoort w Holandii. Ale tam jest trochę
    > daleko. Niemniej jednak polecam, frajda co niemiara, szczegóły na
    stronie:http://www.raceplanet.com/zandvoort/prices(m
    ają Aston Martin V8 Ventage,
    > Lamborghini Gallardo, Porsche 911 i kilka innych). Jest to dobra alternatywa
    > dla tych co mieszkają przy zachodniej granicy. Wiem o możliwości jazdy w
    > Kielcach Lamborghini, ale ta oferta w porównaniu do Race Planet wypada
    > blado.
    >
    > --
    > Lazi

    Ring + http://www.rent-racecar.de/english/vehicles-prices/i
    ndex.htm

    Ceny znośne, ale Nurburgring mimo wszystko dosyć daleko.

  • 14. Data: 2010-05-06 17:30:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 06 May 2010 09:58:21 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    > A cały dzień prawie 14 tysi... To już bym wolał zakupić jakąś mocną
    > wiekową bemkę do zajechania w parę tygodni.

    Oferta Radicala jest droga (a nawet bardzo), owszem, ale i wózek
    konkretny. Zaś co do zajeżdżania, to ja bym wolał pojeździć, niż
    zastanawiać się co klęknie w struclu za grosze. Lepiej dołożyć
    (pewnie drugie tyle, ale życie nie głaszcze) i złożyć jakąś
    SuperSiódemkę niż kupować strucla.

    r.
    _____________

  • 15. Data: 2010-05-06 17:31:08
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 06 May 2010 07:57:10 +0200, Miecio <m...@w...pl> wrote:

    > Ale się urwali, ceny w porównaniu z zachodem - kosmiczne. Oferta też nie
    > powala.

    Na zachodzie jakby łatwiej taką szkołę zorganizować: łatwiej o
    sponsora, łatwiej o tor, większy rynek. Całość daje większą
    konkurencję i przystępniejsze ceny.

    No ale my nie mieszkamy na zachodzie, niestety.

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2010-05-06 20:59:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Lazi pisze:
    > Witam grupowiczów!
    >
    > Czy znacie tor gdzie można wykupić określony czas, dają fajne autko i
    > hulaj dusza? ;-) Nie liczę na nasz kraj, ale może coś w Niemczech?

    W Polsce z inicjatywy Tomka Kuchara powstaje Rallyland
    http://www.rallyland.pl

    Na stronie jest napisane że mają w ofercie wynajem samochodów, a tras
    asfaltowych (również szutrowych) jest tam od groma (chociaż profil
    bardziej rajdowy jeżeli nie jest to dla Ciebie wielka przeszkoda).

    Musiałbyś zadzwonić i dowiedzieć się na co i jak, bo póki co całość jest
    w stadium mocno rozwojowym (co ma swoje wady i zalety).

  • 17. Data: 2010-05-07 09:24:14
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie, po raz drugi, bo gdzieś wcięło mój post?!?

    > Czy znacie tor gdzie można wykupić określony czas, dają fajne autko i hulaj
    > dusza? ;-)
    Nie wiem czy da się wjechać na Poznań, ale jeśli tak to wystarczy odwiedzić
    P1Speed-a z mojego forum, i wypożyczyć u niego Speedstera.
    http://www.speedster4u.pl/
    Później już tylko hulaj dusza!
    Nawet jeśli nie da się wjechać indywidualnie to na pewno można dopisać się do
    jakiejś imprezy zamkniętej. Poza tym myślę, że on najlepiej wie kiedy i jak
    wjechać na tor Poznań?
    Powodzenia!

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/