  • Data: 2023-11-06 09:31:58
    Temat: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 6 Nov 2023 09:14:02 +0100, Trybun

    > Naukowo stwierdzone że ziemia samoistnie
    > przechodzi cykle ocieplania i schładzania klimatu.

    Oczywiście, co nie wyklucza faktu że człowiek swoją drogą powoduje emisję
    TAKŻE, i o tym TAKŻE naukowcy mówią -- aktualny proces postępuje wyjątkowo
    szybko, co nie miało miejsca wcześniej i jest to potwierdzone BADANIAMI. No
    ale jak się opiera na wybiórczej wiedzy własnej i nie potrafi szerzej
    spojrzeć, to się pomija, jako niewygodne, niepasujace do własnej tezy,
    fakty.

    > A co do CO2 to jego zawartość powodowana
    > przez człowieka jest marginalna.

    Oczywiście, wydobyliśmy setki miliardów kWh z ziemi i je spaliliśmy, ale
    zawartość jest marginalna. heh

    > Gorsze i to znacznie są spaliny generowane
    > przez samoloty, nawet bez uwzględniania CO2.

    Oczywiście, bo samoloty są przecież wystrzeliwane przez wulkany a nie
    użytkowane przez ludzi. Weź usiądź na spokojnie i przelicz ile więcej i ile
    bardziej by zaszkodziły samochody i statki gdyby ludzi i towary wożone
    aktualnie samolotami przesadzić na transport morski i kołowy.

    > W prawie całości opieram się na wiedzy własnej,

    Oczywiście, na wiedzy własnej wybiórczej.

    > i stąd mam obawy czy ich brak, a nie na skutek tego
    > że jakiś naukowiec celebryta mną manipuluje.

    Oczywiście, kto jest naukowcem celebrytą oceniasz ty, na
    podstawie swojej własnej wiedzy, odpowiednio wybiórczej.
    Oczywiście.

    --
    Pozdor
    Myjk