  • Data: 2023-10-30 18:23:01
    Temat: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-10-30 o 11:49, nadir pisze:
    > Ja to doskonale wiem, i cały czas o tym piszę. Baterie potaniały na
    > tyle, że można spokojnie ładować je do każdego małego samochodu i nie
    > wpłynie to wcale na koszt produkcji.

    To dlaczego nie przerabiać już istniejących na hybrydy plugin?

    Plug-in Hybrid Retrofit Kit (zestaw do konwersji na hybrydę typu
    plug-in) lub - ta, złożona w oficjalnym zgłoszeniu patentowym, podoba
    nam się najbardziej - Machine for Augmentation, Storage and Conservation
    of Vehicle Motive Energy (urządzenie do wspomagania i przechowywania
    energii pojazdu). Autorem tego ciekawego projektu jest zespół badaczy
    pod kierownictwem dra Charlesa Perry'ego. Tennessee Technology
    Development Corporation (organizacja działająca na rzecz rozwoju
    lokalnych inicjatyw z dziedziny technologii) przyznała pomysłowym
    uczonym nagrodę w wysokości 50 tys. dolarów. Liczne firmy wyraziły już
    zainteresowanie komercyjnym zastosowaniem urządzenia.

    https://gazeo.pl/samochody-hybrydowe-elektryczne/sam
    ochody-hybrydowe/Zrob-to-sam-hybryda-z-kazdego-samoc
    hodu,artykul,495.html

    NIE Bo koncernom jest to nie na rękę.