  • Data: 2023-11-01 14:20:01
    Temat: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.11.2023 o 11:10, Janusz pisze:

    > zalinkowanym a którego nie przeczytałeś jest wyjaśnione dlaczego.

    Artykuł twierdzi, że to dlatego, że producenci nie chcą by były tańsze.
    A ja uważam, że przeciętnego ludzika nie stać na nowy samochód (można
    coś wyprodukować taniej ale nie za darmo) i go nie potrzebuje (ma 10
    (albo 100) rzęchów na rynku). Koreluje czy będziemy bajać o tym, jak to
    tanie są elektryki.

    >  Jak masz na rynku miliony
    > I dlatego ekooszołomy je zmianami w prawie chcą usunąć z rynku.

    Ale generalnie chodzi o to by nie brnąć dalej w spalinówki.

    > pożądałMają, cenę i to że jeżdżą, a zagazowane mniej trują niż nowe
    > diiesle.. No
    > ciężkie, niszczą nawierzchnię, chodniki, znacznie szybciej opony czym
    > emitują pełno pyłu gumowego. No i są drogie.

    I beret Ci zryły.

    > niczego nie nadaje.

    Bzdurzysz. Po prostu chciałbyś za darmo a tak nigdy nie było to niby
    czemu teraz miało by być.

    > autami i

    > konkurencję.I tak będzie, europa już się budzi z ręką w nocniku, już są
    > o ileś lat za teslą czy chińczykami, próbują teraz na siłę nadgonić czas.

    Co ma Tesla do tego. Samochody sprzedawane w Europie nie odstają od niej.