  • Data: 2023-11-01 11:10:02
    Temat: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2023 o 11:21, io pisze:

    > To wcale nie znaczy, że "powinny być tańsze". Bo cena zależy od
    > możliwości nabywczych i zapotrzebowania.Guzik prawda, w tym artykule
    zalinkowanym a którego nie przeczytałeś jest wyjaśnione dlaczego.

    Jak masz na rynku miliony
    > rzęchów i można je kupić znacznie taniej niż nowe to nowy samochód nie
    > musi być tani bo i tak nie będzie w stanie konkurować ceną z tymi
    I dlatego ekooszołomy je zmianami w prawie chcą usunąć z rynku.

    > rzęchami. Musi mieć coś czego te rzęchy nie mają by ktoś je
    pożądałMają, cenę i to że jeżdżą, a zagazowane mniej trują niż nowe
    diiesle.. No
    > i elektryki zasadniczo to coś mają.Gówno mają jak na razie, są
    ciężkie, niszczą nawierzchnię, chodniki, znacznie szybciej opony czym
    emitują pełno pyłu gumowego. No i są drogie.

    > Za ile? Masz kilka takich samochodów na rynku.To co jest się do
    niczego nie nadaje.

    > Za dużo by rozdawać, ale akurat tyle by wykończyć europejską
    konkurencję.I tak będzie, europa już się budzi z ręką w nocniku, już są
    o ileś lat za teslą czy chińczykami, próbują teraz na siłę nadgonić czas.

    --
    Janusz