  • Data: 2010-12-05 21:57:09
    Temat: Re: Zmieniłem opony :)
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-05 11:25, J.F. pisze:

    > subiektywnie - Barum Polaris [bez numerka] to zla zimowka byla.

    Subiektywnie mam te same odczucia co do polarisów 2. Mam toto
    zainstalowane w jednym samochodzie a w drugim goodyear ultagrip7(bez +)
    i efekt jest taki że z polarisami zakopałem się już 3 razy a jadąc UG7
    nawet jak wydaje mi się ze ruszenie pod górkę na zaśnieżonej nawierzchni
    jest niemożliwie to jednak się mylę...
    Znaczenie moze miec jeszcze fakt ze UG7 jest w dieslu gdzie ciezki
    klamot troszke jednak cisnie ta przednia os a polarisy sa w benzynowej
    przednionapedówce...

    Pozdrawiam
    Rafał