  • Data: 2010-12-06 16:50:26
    Temat: Re: Zmieniłem opony :)
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zdarza się, że jest silny mróz. Ostatnio chyba w 2007 lub 2008 tuz przed Sylwes
    > tra.
    > Rożnica jest kolosalna, kiedy ma się porównanie sprzed zmiany i po wyjeździe z
    > warsztatu. Jeszcze na 4WD tak mocno nie czuć, ale przerażające jest jak miele
    > kołami po przełączeniu na 2WD podczas gdy jeszcze godzinę wcześniej na letnich,
    > na tej samej nawierzchni nie buksowały.
    > Pozdrawiam.

    kazdy baje jak mu sie zdaje, AWD Legacy i letnie Uniroyale na sniegu idzie...
    ale objezdza go dieselek FWD ;) na zimowych Uniroyalach 66, po zmianie w
    legasy na zimowe zmiana rol.

    a moze opony pomyliles, ze co na letnich lepiej jezdz sie niz na zimowych i
    napisz jeszcze ze przy -20 stC gdzie letnia zamienia sie w kawlaek plastiku,
    zapycha sie bieznik lodem, a zimowka jest dalej elastycza i ma czysty bieznik

    ech... prowokator...

    a czy zatrzymujesz sie rozniw skutecnzie na tych letnich na sniegu jak FWD na
    zimowkach? hahahahahhahaha