    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiany są nieuniknione
    Date: Thu, 21 Nov 2019 23:18:00 +0100

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a20ba592-bd54-4015-8143-2e847e950049@googlegrou
    ps.com...
    Co Wam powiem to Wam powiem ale Wam powiem. Sram na to z góry z pałacu
    kultury. Jestem w takim wieku że za jakiś niedługi czas dobrze będzie jak
    sam łyżką zjem obiad. W zasadzie to mnie tak dotyczy jak dotyczy faceta co
    go pies w proteze nogi ugryzl. Wszyscy młodsi będą mieli przejebane jak
    chłop w kieleckim. Będą się zatrzymywali przy praktycznie każdym przejsciu.
    Sporo mandatow zalapia. A ja będę tym pieszym co stoi przy przejsciu zeby
    nie chcieć przejść. Zatrzymac się trzeba będzie a tam do odprawy na samolot
    malo czasu zostało. W wersji lajtowej zjebki za spóźnienie do pracy. Skutek
    poboczny to wieksze spalanie i wiecej zanieczyszczen w powietrzu. To bedzie
    skutkowalo strefami bez samochodow itp. Glupim się nie przetłumaczy ze tak
    jak jest jest dobrze. Dalem linka w którym napisali że jak na osiedlach
    zlikwidowali przejscia to ilosc wypadków spadła. Spadła bo piesi zaczeli
    uważać. Dokad piesi nie zaczną uważać wypadków będzie przybywać. Danie
    pieszym pierwszenstwo tak znieczuli kretynow ze beda wlazili pod jadące
    samochody na przejsciach bo beda mieli pierwszenstwo.

    100% racji.

    neelix