  • Data: 2010-09-06 08:02:15
    Temat: Re: Zmiany na gorsze we Fresh
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.vikc9nnj13q3bq@piotr-komputer...
    Dnia 05-09-2010 o 14:59:32 tl <t...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    >Nie, tylko stwierdzam fakt ze się pogorszyło.

    Brak dwóch jednoczesnych prezentów od cioci to też pogorszenie sytuacji
    życiowej ?

    >W tym przypadku nie jest to zostawienie prezentów a pozbawienie połowy.
    >"Tylko", jak widzisz robi różnicę.

    No, koszmar ...

    > Czy oferta się pogorszyła ? Może dla gimnazjalistów uzależnionych od
    > SMSów i jednocześnie
    > wiszących na linii. Będą musieli wybrać, a z tym większość ma problem.
    > Niech poradzą się mamusi.

    >Znaczy uważasz że płacenie za smsy to oznaka dorosłości i dojrzałości.
    >Zgadza się proszę PANA.

    Zarabianie, płacenie i odpowiedzialność za siebie, brak "jazdy" wyłącznie na
    prezentach to oznaka dorosłości i dojrzałości.
    Dorosły wie, że prezenty kiedyś znikają, że trzeba zacząć zarabiać na nie.

    >To po co się w ogóle wypowiadasz jak Ci wisi.

    >Potwierdziłeś swoją ignorancję.

    Oznaką dojrzałości jest też umiejętność prowadzenia dyskusji, spokojnego
    sposobu wyrażania swoich
    poglądów i kontrolowania emocji tak, aby nie urażać drugiej strony. Dobrze
    też poznać znaczenie słów,
    których w rozmowie się używa. Najlepiej używać do tego celu SJP. Aby
    poszerzyć Twoją wiedzę
    podam Ci znaczenie słowa "ignorancja" - <nieznajomość czegoś lub brak wiedzy
    z jakiejś dziedziny>.
    Ja posiadam odpowiednią wiedzę nt. obu ofert, a fakt stwierdzenia, że nie
    mam potrzeby korzystania z żadnej
    z nich nie wyczerpuje znamion "ignorancji" czy też jej potwierdzania zgodnie
    z zasadami polszczyzny.
    To tyle darmowej nauki, po dalszą udaj się na jakiś kurs płatny. Z mojej
    strony EOT.
    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?