  • Data: 2010-09-08 14:22:35
    Temat: Re: Zmiany na gorsze we Fresh
    Od: yendy <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ojej, tl, daj sobie spokój z tą natrętną propagandą marketingową!
    Chociaż z drugiej strony dzięki za lekcję jak to "się da" wszystko
    "wyjaśnić" ;)

    Dzięki też, że Play wprowadził te "atrakcje" własnie w tym momencie -
    właśnie rozważałem przejście na abonament - A TERAZ PO PROSTU SPUSZCZĘ
    WASZEGO SIMA W KIBLU!!! :P