  • Data: 2010-09-05 15:57:02
    Temat: Re: Zmiany na gorsze we Fresh
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-09-2010 o 17:20:01 Beny <s...@s...pl> napisał(a):

    > Jesli ktos nie wybra? a do?aduje sobie konto to moze pozniej dokonac
    > wyboru
    > ?

    Można później ale będzie po ptokach, czyli z bonusu będą nici.

    > Czy trzeba to jakos wczesniej aktywowaae przez IBOA/kodem ?

    No właśnie, jaki się aktywuje to taki bonus się otrzyma.
    Wyczytałem z regulaminu że na aktywacje mają 7 dni. LOL
    Chyba, że kupi się zestaw startowy, to następuje wtedy wraz z aktywacją
    tego zestawu.

    No i na aktywację samych bonusów mają 24h.

    > Drugie pytanie.
    > Mozna np do?adowaae za 30z? i wybraae te smsy do wszystkich sieci.
    > Za kilka dni doladowac za kolejne 30z? i miec darmowe rozmowy ?

    Można, ale bonus na darmowe smsy przepada :( Tu już IMO jest bezsens z ich
    strony..

    > Czy wybór taryfy/promocji jest jednorazowy bez mozliwosci zmiany ?

    Można zmieniać sobie ile razy się chce, z uwagą j.w.

    Regulaminy są tu
    http://blogplay.pl/2010/08/nowe-regulaminy-play-fres
    h/

    A tu znalazłem jeszcze odpowiedzi na jakieś proste pytania
    http://blogplay.pl/2010/08/zmiany-we-fresh/

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?