  • Data: 2010-09-11 10:43:40
    Temat: Re: Zmiany na gorsze we Fresh
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i6eaal$1rk$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm. Jak kupisz portki na ktorych ktos wczesniej napisal cene 399,
    > przekreslil ja a pod spodem napisal 99 i kupisz te portki, to tez uwazasz,
    > ze 300 zl dostales w prezencie?
    > Jesli tak, to wspolczuje :)

    Jeśli nie odróżniasz słów " za darmo " od "kupisz/płacisz " oraz "dostajesz"
    od "kupujesz " to
    przyłączam się do wyrazów współczucia :)

    > Nie mniej jednak, jesli przez 12 miesiecy dostawalbym premie a pozniej
    > nizsza gola wyplate, to szef na drugi dzien po takiej wyplcie zobaczylby
    > wypowiedzenie... i ZUS-ZLA :)

    No to szef już zaczął gryźć pazury ze strachu :-DDD

    > Poza tym - np. w abo, tak naprawde istniejace oferty to jedna wielka
    > promocja. Kto na przyklad placi standardowa oplate za aktywacje w sieci (a
    > po starcie GSM przez kilka ladnych lat ta oplata to bylo 500 + VAT!)?
    > Wszyscy placa "1 zl", albo cos kolo tego. Kto kupujac telefon w salonie
    > czy sklepie dealerskim placi kosmiczna cene za niego: np. 999za jakis
    > badziew bez 3G? Nikt, wszyscy placa "1 zl"... tak wiecto co nazywamy
    > promocja, prezentem, jest blizsze wlasciwej, rzeczywistej ofercie, niz
    > teoretyczna, "gola: oferta.

    Są dwa powody tego stanu rzeczy. Jeden to obowiązujące prawo które zabrania
    sprzedaży towaru poniżej jego wartości i bez marży. Wyjątkiem są promocje.
    Drugi to bezproblemowe wycofanie się z części promocyjnych umowy.

    > Gdyby tylko o to chodzilo...., ale Play tez cche naciagnacswych
    > uzytkownikow na "wyzerowanie" posiadanych pakietow.

    E tam, to raczej wynika z uproszczenia bilingowego systemów. Koszty.
    Jeśli chce się kogoś czegoś pozbawić to wprowadza się przymus przejścia
    na ofertę oraz daje odpowiednią marchewkę. Tu możesz do końca wykorzystać
    pakiety
    a ewentulne przejście wykonać tuż przed doładowaniem konta. Przymusu nie
    zauważyłem.