  • Data: 2012-07-22 18:49:12
    Temat: Re: Zmiana zasilacza do laptopa
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-22 15:05, JanuszWo pisze:
    > Witam!
    > Do laptopa używałem zasilacza 65W i 20V. Zacząłem używać do tego samego
    > (a nawet dwóch) laptopa zasilacza 90W i 20V. Teraz laptop cichutko (na
    > granicy słyszalności) popiskuje w czasie, gdy jest podłączony do
    > zasilacza. To oznacza coś złego? Czy to zwyczajny pisk w takiej
    > sytuacji?
    > Dzięki z góry za wszelkie rady- JanuszWo

    Laptop pobierze tyle mocy ile będzie potrzebował w danej chwili, a
    zasilacz da mu tyle mocy ile będzie chciał o ile da radę :)

    Także możesz podpiąć i zasilacz 900W 20v, laptopowi to bez różnicy,
    ciężko uzyskać maksymalny pobór mocy, no chyba, że coś renderujesz i
    procesor, karta grafiki, ram i matryca jest wykorzystywana w 100% swoich
    możliwości.