eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana sposobu jazdy?Re: Zmiana sposobu jazdy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Date: Thu, 15 Mar 2018 21:50:38 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <p8emav$6fm$1@node2.news.atman.pl>
    References: <d...@g...com>
    <p86naq$nhr$1@node1.news.atman.pl> <p86p0u$vtf$8@node1.news.atman.pl>
    <p86pp3$q14$1@node1.news.atman.pl> <p86rah$vtf$10@node1.news.atman.pl>
    <p88gvg$ham$1@node2.news.atman.pl> <p88k4f$phk$4@node2.news.atman.pl>
    <p898nc$7t6$2@node2.news.atman.pl> <p8992d$5b7$1@node1.news.atman.pl>
    <p8ejpj$fip$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1521147039 6646 89.69.207.111 (15 Mar 2018 20:50:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Mar 2018 20:50:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <p8ejpj$fip$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626651
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-03-15 o 21:06, mk4 pisze:

    > Wg mnie to jego subiektywne odczucie i przyspiesza lepiej tam gdzie
    > wieksza moc. Ale przy 3700 to ile ma do spadku mocy czy odciecia?

    Masz rację, że jest w tym subiektywność (bo pomiary miernikiem mnie nie
    interesowały).


    > To tu jest problem, ze zaraz koniec i sie tego nie czuje. A od 2000 to
    > jest co poczuc bo jeszcze troche pociagnie.

    Tu nie do końca się zgodzę. Automat działa tak, że nie przerzuca biegów
    w okolicach odcięcia lecz znacznie wcześniej. To po pierwsze. A po
    drugie po zmianie biegu na wyższy (co trwa ułamek sekundy) czuć
    wyraźnego kopa. Na prędkościomierzu to dobrze widać. Np. przy depnięciu
    w podłogę zmiana biegów następuje przy ok 140km/h. Rozpędzanie auta ze
    120km/h->140 jest wolniejsze niż ze 140->160 na kolejnym biegu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: