eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana auta - pytanie do mechaników › Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
  • X-Received: by 2002:a5b:b05:: with SMTP id z5-v6mr331466ybp.6.1544630789552; Wed, 12
    Dec 2018 08:06:29 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a5b:b05:: with SMTP id z5-v6mr331466ybp.6.1544630789552; Wed, 12
    Dec 2018 08:06:29 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!v
    55no2039496qtk.0!news-out.google.com!h3ni848qtk.1!nntp.google.com!v55no2039489q
    tk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 12 Dec 2018 08:06:29 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <pumkd3$smh$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pupbu7$mla$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <pupfms$q6s$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Wed, 12 Dec 2018 16:06:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645856
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 12 grudnia 2018 10:00:03 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...
    >
    > > Da sie.
    > > Tu nie chodzi o pojedyncze poruszanie silownikiem.
    > > Tu chodzi o to aby z turbo korzystac. Czeste wypadki zapieczenia sie
    > > turbin byly z powodu tego ze ktos jezdzil dlugo po kapeluszowemu,
    > > turbina byla zimna, i te kierownice sie zaklejaly sadza i tlustym
    > > nalotem z oleju. Potem ktos wsiadl i je rozgrzal a nalot stwardnial.
    > > Calosc sie przestala ruszac.
    >
    > Hmm, mowimy o dieslu?
    > W tych, którymi jezdziłem turbina właczała sie przy stosunkowo niskich
    > obrotach i trudno sobie wyobrazic zeby ktos jezdził przy az takich
    > niskich obrotach zeby turbina sie nie właczała...
    >
    >

    Nie wiem :) Marek nie spisal warunkow zbytnio precyzyjnie.
    Ogolnie turbiny w dizlach maja latwiej bo spaliny chlodniejsze, obroty mniejsze wiec
    chyba turbina nie musi byc az tak wydajna...

    A nawet jak to dizel to u mnie turbina dzialala od jakichs 2300obrotow.

    Znam ludzi co zmieniaja biegi przy 2000-2500 w dizlach bo im "zal silnika pilowac".

    Nie posadzam Marka o takie zachowanie ale kij wie kto autem jezdzil wczesniej.

    BTW. Ostatnio widzialem na chyba motomaniaku test wodorowanego silnika.
    Nie wygladalo to zle. To tak nawiasem w temacie temperatur i ich wplywu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: