-
X-Received: by 2002:a5b:b05:: with SMTP id z5-v6mr331466ybp.6.1544630789552; Wed, 12
Dec 2018 08:06:29 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a5b:b05:: with SMTP id z5-v6mr331466ybp.6.1544630789552; Wed, 12
Dec 2018 08:06:29 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!v
55no2039496qtk.0!news-out.google.com!h3ni848qtk.1!nntp.google.com!v55no2039489q
tk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 12 Dec 2018 08:06:29 -0800 (PST)
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <pumkd3$smh$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<pupbu7$mla$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<pupfms$q6s$1@node1.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
From: s...@g...com
Injection-Date: Wed, 12 Dec 2018 16:06:29 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645856
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 12 grudnia 2018 10:00:03 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik s...@g...com ...
>
> > Da sie.
> > Tu nie chodzi o pojedyncze poruszanie silownikiem.
> > Tu chodzi o to aby z turbo korzystac. Czeste wypadki zapieczenia sie
> > turbin byly z powodu tego ze ktos jezdzil dlugo po kapeluszowemu,
> > turbina byla zimna, i te kierownice sie zaklejaly sadza i tlustym
> > nalotem z oleju. Potem ktos wsiadl i je rozgrzal a nalot stwardnial.
> > Calosc sie przestala ruszac.
>
> Hmm, mowimy o dieslu?
> W tych, którymi jezdziłem turbina właczała sie przy stosunkowo niskich
> obrotach i trudno sobie wyobrazic zeby ktos jezdził przy az takich
> niskich obrotach zeby turbina sie nie właczała...
>
>
Nie wiem :) Marek nie spisal warunkow zbytnio precyzyjnie.
Ogolnie turbiny w dizlach maja latwiej bo spaliny chlodniejsze, obroty mniejsze wiec
chyba turbina nie musi byc az tak wydajna...
A nawet jak to dizel to u mnie turbina dzialala od jakichs 2300obrotow.
Znam ludzi co zmieniaja biegi przy 2000-2500 w dizlach bo im "zal silnika pilowac".
Nie posadzam Marka o takie zachowanie ale kij wie kto autem jezdzil wczesniej.
BTW. Ostatnio widzialem na chyba motomaniaku test wodorowanego silnika.
Nie wygladalo to zle. To tak nawiasem w temacie temperatur i ich wplywu.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.12.18 17:32 Bolko
- 12.12.18 17:39 Bolko
- 12.12.18 19:59 Budzik
- 12.12.18 19:59 Budzik
- 12.12.18 20:34 Bolko
- 12.12.18 21:21 Marek S
- 12.12.18 21:32 kk
- 12.12.18 21:32 Bolko
- 12.12.18 21:34 Tomasz Gorbaczuk
- 12.12.18 21:36 Marek S
- 12.12.18 21:59 s...@g...com
- 12.12.18 22:05 p...@g...com
- 12.12.18 22:19 Marek S
- 12.12.18 22:29 s...@g...com
- 12.12.18 22:33 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=