eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana auta - pytanie do mechanikówRe: Zmiana auta - pytanie do mechaników
  • Data: 2018-12-12 17:06:29
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 12 grudnia 2018 10:00:03 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...
    >
    > > Da sie.
    > > Tu nie chodzi o pojedyncze poruszanie silownikiem.
    > > Tu chodzi o to aby z turbo korzystac. Czeste wypadki zapieczenia sie
    > > turbin byly z powodu tego ze ktos jezdzil dlugo po kapeluszowemu,
    > > turbina byla zimna, i te kierownice sie zaklejaly sadza i tlustym
    > > nalotem z oleju. Potem ktos wsiadl i je rozgrzal a nalot stwardnial.
    > > Calosc sie przestala ruszac.
    >
    > Hmm, mowimy o dieslu?
    > W tych, którymi jezdziłem turbina właczała sie przy stosunkowo niskich
    > obrotach i trudno sobie wyobrazic zeby ktos jezdził przy az takich
    > niskich obrotach zeby turbina sie nie właczała...
    >
    >

    Nie wiem :) Marek nie spisal warunkow zbytnio precyzyjnie.
    Ogolnie turbiny w dizlach maja latwiej bo spaliny chlodniejsze, obroty mniejsze wiec
    chyba turbina nie musi byc az tak wydajna...

    A nawet jak to dizel to u mnie turbina dzialala od jakichs 2300obrotow.

    Znam ludzi co zmieniaja biegi przy 2000-2500 w dizlach bo im "zal silnika pilowac".

    Nie posadzam Marka o takie zachowanie ale kij wie kto autem jezdzil wczesniej.

    BTW. Ostatnio widzialem na chyba motomaniaku test wodorowanego silnika.
    Nie wygladalo to zle. To tak nawiasem w temacie temperatur i ich wplywu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: