  • 21. Data: 2010-01-13 22:00:03
    Temat: Re: Zmiana Windowsa na starszy.
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Grzegorz Prędki pisze:
    > A tak przy okazji sie dopytam. W7 64bitowe, chce uzyc wirtualizacji z
    > programem ktory dziala tylko i wylacznie w srodowisku 32bit. Bedzie to
    > dzialac?

    A dlaczego by nie? :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 22. Data: 2010-01-13 22:00:34
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    marfi pisze:

    > Życzę powodzenia w skutecznej wirtualizacji portu COM...

    Jak najbardziej porty COM są wirtualizowane.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 23. Data: 2010-01-13 22:16:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jak najbardziej porty COM są wirtualizowane.

    I wszystkie programy dosowe napisane z uzyciem przerwań sprzętowych i
    fizycznych portów COM działają? W jakim wirtualnym
    systemie operacyjnym i pod kontrolą jakiego programu? (używanie VirtualBox
    wykluczam)

    --
    marfi

  • 24. Data: 2010-01-13 22:17:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > A dlaczego by nie? :)

    Bo może np. używać karty TV...

    --
    marfi

  • 25. Data: 2010-01-13 22:27:09
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    marfi pisze:
> [...]
    ..

    > Zainstaluj Virtual PC - nie wymaga sprzetowego wsparcia dla
    > virtualizacji (chyba się da w W7 ???)

    Wymaga.

  • 26. Data: 2010-01-13 22:31:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:hilhgh$bf9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    ..

    > Wymaga.

    Ejże... używałem na Athlon 3000+ który chyba nie miał takiego wsparcia..
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?Fami
    lyId=04D26402-3199-48A3-AFA2-2DC0B40A73B6&displaylan
    g=en#Requirements

    --
    marfi

  • 27. Data: 2010-01-13 22:54:43
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 13.1.2010, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "RyAn" <r...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > No popatrz, a mi się kiedyś udało zainstalować na płycie MSI (i865PE-Neo2).

    Bo trafiłeś na bodajże ostatni* chipset do którego producent (Intel) wydał
    sterowniki pod W98. Problem w tym, że w sterownikach pod nowe chipsety nie
    wspiera się już starych OS-ów.

    * MsgID: <gd71r9$2b7$1@news.onet.pl> - Ktoś tu kiedyś podał, które były
    ostatnimi i których producentów. Nie sprawdzałem tego, ale wierzę, że to
    akurat te. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 28. Data: 2010-01-14 00:15:02
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 13-01-2010 18:24, qwerty pisze:
    > Użytkownik "RyAn" <r...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > No popatrz, a mi się kiedyś udało zainstalować na płycie MSI (i865PE-Neo2).

    I co z tego ? Nie pisałem o Twojej płycie tylko o takich o których producent
    na swoich stronach ostrzega.
    A za instalację w98 wygrałeś bilet na tramwaj.
    Podaj adres to Ci wyślę.

    --
    pozdrawiam
    RyAn

  • 29. Data: 2010-01-14 06:25:20
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    marfi pisze:

    > Jest jeszcze wiele "cennych" programów pracujących poprawnie tylko w
    > środowisku DOS

    I różnych urządzeń zewnętrznych do których nie ma i nie będzie
    sterowników pod cokolwiek innego jak DOS albo co najwyżej W98.
    Współczesne odpowiedniki kosztują taką kasę, że taniej utrzymać PCta ze
    starym softem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 30. Data: 2010-01-14 08:45:17
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-01-13 13:16, Waldemar Brzozowski pisze:
    > Może ktoś jest w stanie mi pomóc.Mam w kompie windowsa xp sp3 i chciałbym,go
    > wywalić a zainstalować np: windowsa 98,lub xp sp2.Jak to zrobić?

    Ustawiasz w biosie start z CD
    Z CD uruchamiasz płytę startową wn98
    z poziomu dosa formatujesz dysk
    instalujesz windowsa 98