  • 11. Data: 2010-01-13 19:02:02
    Temat: Re: Zmiana Windowsa na starszy.
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <R...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hiksg6$sns$1@polsl.pl...

    > Wtedy stosuje się wirtualizację.

    Życzę powodzenia w skutecznej wirtualizacji portu COM...

    --
    marfi

  • 12. Data: 2010-01-13 19:39:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Życzę powodzenia w skutecznej wirtualizacji portu COM...

    Na wirtualnym pc można bez problemu używać fizycznych portów COM, LPT i USB.

  • 13. Data: 2010-01-13 19:45:00
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Radosław Sokół pisze:

    > Wtedy stosuje się wirtualizację.

    A tak przy okazji sie dopytam. W7 64bitowe, chce uzyc wirtualizacji z
    programem ktory dziala tylko i wylacznie w srodowisku 32bit. Bedzie to
    dzialac?

  • 14. Data: 2010-01-13 19:45:51
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "RyAn" <r...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > No popatrz, a mi się kiedyś udało zainstalować na płycie MSI (i865PE-Neo2).

    Bo to stara plyta a chodzi pewnie o te najnowsze.

  • 15. Data: 2010-01-13 20:05:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hil8gn$m0h$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > A tak przy okazji sie dopytam. W7 64bitowe, chce uzyc wirtualizacji z
    > programem ktory dziala tylko i wylacznie w srodowisku 32bit. Bedzie to
    > dzialac?

    Sprawdź.

  • 16. Data: 2010-01-13 20:28:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Na wirtualnym pc można bez problemu używać fizycznych portów COM, LPT i
    > USB.

    No to masz receptę na to jak zarabiać pieniądze :)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2010-01-13 20:46:30
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
    > napisał w wiadomości grup
    ..

    Wlasnie nie mam jak, bo precesor to tylko e5200. Jesli by sie tak dalo
    to zmienie go na jakis z wirtualizacja i pozbede sie xp.

  • 18. Data: 2010-01-13 21:02:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > No to masz receptę na to jak zarabiać pieniądze :)

    ? Virtualpc bez problemów korzysta z rs232 i ieee 1284, a virtualbox dodatkowo z
    usb.

  • 19. Data: 2010-01-13 21:29:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:hilc40$o97$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    ..

    > Wlasnie nie mam jak, bo precesor to tylko e5200. Jesli by sie tak dalo to
    > zmienie go na jakis z wirtualizacja i pozbede sie xp.

    Zainstaluj Virtual PC - nie wymaga sprzetowego wsparcia dla virtualizacji
    (chyba się da w W7 ???)

    --
    marfi

  • 20. Data: 2010-01-13 21:35:48
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message
    > Wlasnie nie mam jak, bo precesor to tylko e5200. Jesli by sie tak dalo to zmienie
    > go na jakis z wirtualizacja i pozbede sie xp.

    virtualbox nie dziala? wydawalo mi sie ze nie wymagal