  • 1. Data: 2012-09-06 20:55:49
    Temat: Zmiana VID i PID na karcie WiFi USB
    Od: "free" <f...@f...orh>

    Witam grupę,
    czy ktoś może doradzić, w jaki sposób zmienić VID i PID w karcie WiFi na
    porcie USB?

    Pozdrawiam grupę
    Free

  • 2. Data: 2012-09-07 07:39:30
    Temat: Re: Zmiana VID i PID na karcie WiFi USB
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2012-09-06 20:55, free pisze:
    > Witam grupę,
    > czy ktoś może doradzić, w jaki sposób zmienić VID i PID w karcie WiFi na
    > porcie USB?

    Ale po co?

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2012-09-07 07:47:34
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2012-09-06 20:55, free pisze:> Witam grupę,
    > czy ktoś może doradzić, w jaki sposób zmienić VID i PID w karcie WiFi na
> [...]

    Na przykład możesz dolutować pamięć z własnym softem do procesora
    obsługującego tę kartę Wi-Fi.
    Pytanie jest tak samo absurdalne jak "Czy mogę zatankować do mojego
    Forda bezołowiową benzynę?"

    Wyjaśnij co chciałbyś osiągnąć, jaka to karta, pod jakim systemem
    operacyjnym będziesz to robił i po cholerę właściwie ta cała zabawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej.

  • 4. Data: 2012-09-07 08:56:32
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "free" <f...@f...orh> napisał w wiadomości
    > Witam grupę,
    > czy ktoś może doradzić, w jaki sposób zmienić VID i PID w karcie WiFi na
    > porcie USB?

    Nie ma powodów aby urządzenie pozwalało na zmianę identyfikacji producenta i
    typu urządzenia więc to pewnie jest zaszyte w programie.
    P.G.

  • 5. Data: 2012-09-07 17:57:10
    Od: "free" <f...@f...orh>

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wyjaśnij co chciałbyś osiągnąć, jaka to karta, pod jakim systemem
    > operacyjnym będziesz to robił i po cholerę właściwie ta cała zabawa.

    Pytanie jest równie absurdalne jak inne: czy moge zastosować toner fimy XXX
    w drukarce firmy [..], która stosuje mikrochipową kontrolę oryginalności
    toneru a toner ten jest 3 x droższy niż toner firmy XXX.

    Ewentualna zmiana PID i VID na pewno nie ma żadnego związku z tym co bedę
    robił i pod jakim systemem operacyjnym.

    Pozdrawiam,
    Free

  • 6. Data: 2012-09-07 18:28:18
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    free <f...@f...orh> napisał(a):
    > Pytanie jest równie absurdalne jak inne: czy moge zastosować toner fimy
    > XXX w drukarce firmy [..], która stosuje mikrochipową kontrolę
    > oryginalności toneru a toner ten jest 3 x droższy niż toner firmy XXX.

    Wcale nie równie, bo nie ma żadnej potrzeby aby zmieniać VID lub PID. VID i
    PID to nie jest materiał eksploatacyjny jak toner.

    > Ewentualna zmiana PID i VID na pewno nie ma żadnego związku z tym co bedę
    > robił i pod jakim systemem operacyjnym.

    Czyli to taki kaprys?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2012-09-07 21:36:24
    Od: "free" <f...@f...orh>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k2d7am$mhe$1@news.icpnet.pl...

    > Wcale nie równie, bo nie ma żadnej potrzeby aby zmieniać VID lub PID. VID
    > i PID to nie jest materiał eksploatacyjny jak toner.

    > Czyli to taki kaprys?
    >
    > --
    > Grzegorz Niemirowski
    > http://www.grzegorz.net/
    > OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
    > Uptime: 0 days, 0 hours, 3 minutes and 46 seconds
    Tak, załóżmy, że kaprys.
    Zakładam też, że technicznie nie ma to znaczenia.

  • 8. Data: 2012-09-07 21:55:44
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    free <f...@f...orh> napisał(a):
    > Tak, załóżmy, że kaprys.
    > Zakładam też, że technicznie nie ma to znaczenia.

    Jak kaprys, to daj sobie spokój. Równie dobrze możesz zapytać, jak zrobić,
    żeby dysk twardy kręcił się w drugą stronę. Można, ale po co? Zamiast się
    przekomarzać napisz lepiej po co Ci właściwie ta zmiana. Zapewne to, co
    chcesz osiągnąć, da się rozwiązać znacznie prościej niż zmieniając VID i
    PID.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2012-09-07 22:21:38
    Od: "free" <f...@f...orh>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k2djf1$1h9$1@news.icpnet.pl...

> [...]
    > OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
    > Uptime: 0 days, 3 hours, 30 minutes and 15 seconds

    Tu, akurat, nie.
    A ja nie lubię jak baran. Po najmniejszej linii oporu. Nawet, jak mi ktoś
    podpowie to jest to nauka.
    Pozdrawiam,
    Free

  • 10. Data: 2012-09-07 22:39:32
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    free <f...@f...orh> napisał(a):
    > Tu, akurat, nie.

    Bo? Z resztą nie ważne, nie chcesz powiedzieć - nie dostaniesz odpowiedzi,
    nie mój problem.

    > A ja nie lubię jak baran. Po najmniejszej linii oporu.

    Linii najmniejszego oporu jak już :)

    > Nawet, jak mi ktoś podpowie to jest to nauka.

    Jak Ci ma podpowiedzieć, skoro utrudniasz udzielenie odpowiedzi? Nie dość,
    że nie chcesz powiedzieć po co Ci to, to nawet nie podałeś modelu karty? To
    też jest tajne? Z fusów ani szklanej kuli nie będziemy tego zgadywać.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/