  • 1. Data: 2012-09-06 12:50:18
    Temat: Złącze miniUSB 4 pin
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    Witam !

    Czy ktoś może wie gdzie w złączu miniUSB 4pin takim jak
    http://download.maritex.com.pl/miniatures/co/USBM-S-
    1A4D.jpg jest +5V
    (pin numer 1). W sieci jest wiele rysunków z numeracją pinów ale nie
    znalazłem żadnego gdzie jednoznacznie można było określić czy dotyczy on
    wtyku czy gniazda.

    Paweł

  • 2. Data: 2012-09-06 14:38:35
    Temat: Re: Złącze miniUSB 4 pin
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "pawel2420" <z...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > żadnego gdzie jednoznacznie można było określić czy dotyczy on wtyku czy

    Ale z tym jpg to dojebałeś z grubej rury. Nie znalazłeś gdzieś jakiegoś
    30x20 pixeli?

    A z pinologią, to chyba jest to jasne jak słońce?
    http://schematy.org/interfejsy/szeregowe/usb#schemat
    _mini

    albo jeszcze wyrażniej

    http://www.hardwarebook.info/Universal_Serial_Bus_%2
    8USB%29

  • 3. Data: 2012-09-06 14:44:55
    Od: "MiSter" <_...@w...pl>

> [...]
    > numer 1). W sieci jest wiele rysunków z numeracją pinów ale nie znalazłem
    > żadnego gdzie jednoznacznie można było określić czy dotyczy on

    Tu masz kawałek druku z tym złączem:
    https://dl.dropbox.com/u/54366683/USB.png

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-09-06 14:45:25
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    > A z pinologią, to chyba jest to jasne jak słońce?
> [...]

    Tu są opisy złącz miniUSB 5 pin. Ja potrzebuję 4 pin.

    Paweł

  • 5. Data: 2012-09-06 14:51:57
    Temat: Re: Z??cze miniUSB 4 pin
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    ?adnego gdzie jednoznacznie mo?na by?o okre?li? czy dotyczy on

    > Tu masz kawa?ek druku z tym z??czem:
    > https://dl.dropbox.com/u/54366683/USB.png

    Moje złącze ma 4 piny. Jest ono znacznie rzadziej spotykane niż to 5
    pinowe.

    Paweł

  • 6. Data: 2012-09-06 15:01:49
    Od: "MiSter" <_...@w...pl>

    > Moje złącze ma 4 piny. Jest ono znacznie rzadziej spotykane niż to 5
    > pinowe.

    A co za problem, przecież układ wyprowadzeń jest podobny, Twoje złącze nie
    ma tylko pinu ID.

    Pozdr

  • 7. Data: 2012-09-06 15:13:45
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    W dniu 2012-09-06 15:01, MiSter pisze:

    > A co za problem, przecie? uk?ad wyprowadze? jest podobny, Twoje z??cze nie
    > ma tylko pinu ID.

    Założyłem, że numeracja jest identyczna. Jednak chcę się upewnić. Jak
    się pomylę to będę miał większą ilość PCB do wyrzucenia.
    Kabelek dostanę dopiero za kilka dni. Teraz mogę polegać jedynie na
    opisach znalezionych w Internecie.

    Paweł