  • 1. Data: 2012-09-05 09:11:00
    Temat: Jaki typ złącza jest w Huawei E398
    Od: Marek <a...@a...pl>

    Zamierzam kupić modem Huawei E398 ale aby uzyskać przyzwoity transfer
    muszę użyć zewnętrznej anteny. Mam problem z ustaleniem jakiego typu
    są złącza użyte w modemach Huawei E398. Trafiam na sprzeczne informacje
    mówiące raz, że to CRC9 w innym miejscu, że to TS9.
    Na stronie producenta nie doszukałem się tych danych.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-09-05 20:08:12
    Temat: Re: Jaki typ złącza jest w Huawei E398
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-09-05 09:11, Marek pisze:
> [...]
    > mówiące raz, że to CRC9 w innym miejscu, że to TS9.
    > Na stronie producenta nie doszukałem się tych danych.

    TS9, CRC9 jest w innych modemach tego producenta, a doszukać się u niego
    czegoś to masakra
    http://www.huaweidevice.com/tcpsdownload/downLoadCen
    ter?category=&flay=document&downloadID=NDE0NTI=

  • 3. Data: 2012-09-05 20:09:24
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-09-05 20:08, Jawi pisze:

    > TS9, CRC9 jest w innych modemach tego producenta, a doszukać się u niego
    > czegoś to masakra
    > http://www.huaweidevice.com/tcpsdownload/downLoadCen
    ter?category=&flay=document&downloadID=NDE0NTI=

    aa pdf po naszemu :)

  • 4. Data: 2012-09-05 22:57:13
    Od: Marek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-09-05 20:09, Jawi pisze:
    ter?category=&flay=document&downloadID=NDE0NTI=

    > aa pdf po naszemu :)

    Z opisu wynika, że złącze jest typu TS-9. Nie wiedziałem, że modem ma
    dwa gniazda do anten zewnętrznych, w pierwszej chwili sądziłem, że dla
    różnych anten (podział wg pasm) ale z lektury tego pdf-a wynika, że
    zalecają do jednego gniazda podpiąć antenę poziomą a do drugiego
    pionową. Przyznam, że "nie kumam" dlaczego dwie anteny o różnych
    polaryzacjach równocześnie i pewnie z tego samego kierunku.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2012-09-05 23:32:41
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-09-05 22:57, Marek pisze:
> [...]
    > pionową. Przyznam, że "nie kumam" dlaczego dwie anteny o różnych
    > polaryzacjach równocześnie i pewnie z tego samego kierunku.

    bo chyba LTE ma polaryzację poziomą i pionową, podłącza się dwie o
    innych polaryzacjach jednocześnie
    Dla np Aero w pasmie 900 jedna jest potrzebna