  • 581. Data: 2011-09-29 14:55:49
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Sep 2011 14:46:01 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Sądzę że OC musi być obowiązkowe. To czy i czym wyklepiesz _swój_ złom,
    >mało mnie interesuje.

    Odbiegasz od tematu.
    Zacytuję Twoje słowa, które zapoczątkowały powyższą wymianę zdań:

  • 582. Data: 2011-09-29 15:01:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Odbiegasz od tematu.
    > Zacytuję Twoje słowa, które zapoczątkowały powyższą wymianę zdań:

    Widzę że zupełnie nie rozumiesz prostego przesłania.
    Skoro ludzie nie dbają o własne interesy, mienie, nieruchomości etc.
    przez co nie chcą dobrowolnie płacić za polisę, to nie wyobrażam sobie,
    dlaczego nagle mieliby płacić nieobowiązkową składkę za naprawę szkody
    komunikacyjnej na mnie i moim mieniu. A tym bardziej nie rozumiem,
    dlaczego JA mam płacić za szkody które "ON" mi wyrządzi.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 583. Data: 2011-09-29 15:01:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Odbiegasz od tematu.

    W żadnym wypadku - to Ty zacząłeś dryfować, ponieważ zabrakło
    argumentów przeciw obowiązkowemu OC.

    > Zacytuję Twoje słowa, które zapoczątkowały powyższą wymianę zdań:

    Oczywiście pominąłeś, że był to tylko przykład dobrowolnego
    ubezpieczenia i jak by wyglądała sytuacja, gdyby z OC było tak
    samo.

  • 584. Data: 2011-09-29 15:02:39
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Sep 2011 13:52:53 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Masz rację. Pozwólmy tysiącom ludzi po powodzi wylądować na uliach.
    >Kraść, sypiać na dworcach, zaczepiać dzieciaki o drobne na piwo.

    OK, jaką pomoc na odbudowę domów dostali mieszkańcy zalanych terenów?
    Ilu z nich nie dostało wystarczająco dużo (albo i nic) i "wylądowali
    na ulicach, zaczęli kraść, sypiać na dworcach, zaczepiać dzieciaki o
    drobne na piwo"

    >Ty naprawdę nie widzisz dalej, niż do pierwszego, prawda?

    Tak. Do pierwszego (od jakiegoś czasu) bankructwa socjalistycznego
    państwa. Dalej trudno powiedzieć, co będzie.

    Ale może prościej będzie wprost Cię zapytać: czy Ty ubezpieczyłbyś
    swój dom przed klęskami zywiołowymi i gotów byłbyś zapłacić z własnej
    kieszeni za odbudowę domu sąsiada, który go nie ubezpieczył
    (oczywiście nie ma na myśli pożyczki, a darowanie mu kwoty na
    odbudowę)?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 585. Data: 2011-09-29 15:04:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.09.2011 14:40, Jarek Andrzejewski pisze:

    > Co przecież wcale nie oznacza, że ten odzysk jest całkowicie obojętny
    > dla środowiska (albo nawet, że szkodzi mniej niż pozyskiwanie
    > materiałów spoza odzysku).

    Tia, nasłuchał się chłopaczyna sloganów i teraz sobie wyobraża, że stara
    karoseria sama się przetapia na nową stal ;->

    Bez kolosalnego wydatku energetycznego, oddzielania zanieczyszczeń,
    domieszkowania na nowo...

  • 586. Data: 2011-09-29 15:04:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Sep 2011 14:55:45 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >No to chyba logiczne, trudno żeby zwiększał.

    więc się zgadzamy: recykling nie jest bez wpływu na środowisko.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 587. Data: 2011-09-29 15:06:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > więc się zgadzamy: recykling nie jest bez wpływu na środowisko.

    Natomiast jego brak to ... ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 588. Data: 2011-09-29 15:08:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-09-2011 15:04, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > karoseria sama się przetapia na nową stal ;->
    > Bez kolosalnego wydatku energetycznego, oddzielania zanieczyszczeń,

    No to teraz kawa na ławę.
    W świecie Andrzejka wydobycie i przetworzenie rud na stal, lub
    wytworzenie nowych tworzyw jest mniej energochłonne od wykorzystania już
    istniejących.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 589. Data: 2011-09-29 15:11:37
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: z <z...@g...pl>

    kamil pisze:
    > Ja dbam o dobro siebie i najbliższych. Jeśli mam kupić im żarówkę
    > energooszczędną, nie będę zamiast iść z dzieckiem na spacer jeździł dwa
    > dni w poszukiwaniu normalnej. Proste.

    Ale na wyborach wybierasz tego kto ma większe szanse wygrać a nie tego
    kogo byś chciał wybrać.
    Wiem, wybierasz tego co ma szansę coś zrobić ale to już trzeba wróżką
    być żeby to wiedzieć. Nie idź na wybory to nie dla Ciebie.

  • 590. Data: 2011-09-29 15:13:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.09.2011 14:37, Jarek Andrzejewski pisze:

    > i mamy o, bodaj, więcej o 6,5 tysiąca długu na głowę.
    > Dlatego ja już nie chcę kolejnych takich 4 lat.

    Gdyby to ode mnie zależało, to całą tę bandę polityków rozpędziłbym na 4
    wiatry.

    Bo niestety nasza obecna "klasa polityczna" najlepiej się zna na
    robieniu wyników wyborczych, w następnej kolejności na robieniu dobrze
    sobie, a państwo czy obywatel są na szarym końcu.

    Tylko... kto na ich miejsce? Niszowe świry w rodzaju Jego Królewskiej
    Mości? ;->

    To już Palikot ma więcej szans plus program jego ruchu chyba najlepiej
    mi pasuje. Tylko skupienie wizerunku całego ruchu na jego osobie budzi
    mój pewien niepokój...