  • 541. Data: 2011-09-29 13:03:54
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.09.2011 12:13, kamil pisze:

    > Ty zaś prezentujesz typowe podejście osobnika, który uważa że zna się na
    > wszystkim wyśmienicie, od zdrowia po globalne ocieplenie.

    > Ja nie udaję eksperta w tych dziedzinach, nie studiowałem ich przez
    > -naście lat, nie spędzam połowy zycia w labolatorium i ja nie planuję
    > pouczać ludzi, którzy to robią, jak mają wykonywać swoją pracę.

    Skoro ty się nie znasz, to dlaczego się w tym temacie wypowiadasz, hmm?

  • 542. Data: 2011-09-29 13:06:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.09.2011 12:15, kamil pisze:

    > Pouczaj kadrę piłkarską

    No i widzisz, głuptaku - znowu ślepy strzał.

    Zeszłoroczny śnieg jest dla mnie bardziej interesujący niż piłka nożna.

    > Rozwiązuj tajemnice smoleńskie

    Jakie tajemnice? Wypadek komunikacyjny.

    > Patrz mechanikowi na ręce

    No, raz nie popatrzyłem... w konsekwencji zakombinował i koło odpadło.

    > Sam lecz dzieci, bo lekarz to przecież idiota.
    >
    > Ot, Polska.

    Ty sobie Polską swojej mordy nie wycieraj.

  • 543. Data: 2011-09-29 13:08:16
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Sep 2011 11:36:38 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Teraz mamy fundusz pokrywany z podatków. Ty chcesz takie fundusze
    >likwidować, bo to niesprawiedliwe.

    tak. To jest niesprawiedliwe, żeby wszyscy zrzucali się na pokrycie
    szkód spowodowanych przez jednego obywatela.
    A co się obecnie dzieje, jeśli Kowalskiego okradnie Nowak, ukradzione
    przedmioty sprzeda, a pieniędzy nie zatrzyma tylko np. przepije? Czy
    także państwowy fundusz powinien zwrócić wszystko okradzionego?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 544. Data: 2011-09-29 13:10:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > tak. To jest niesprawiedliwe, żeby wszyscy zrzucali się na pokrycie
    > szkód spowodowanych przez jednego obywatela.

    UFG nie jest z podatków.
    A ubezpieczeni nim są właśnie wszyscy poruszający się po drogach, a nie ten
    który wypadek spowodował i nie ma OC.
    Więc przestańcie gadać o czymś, czego nie rozumiecie.

  • 545. Data: 2011-09-29 13:13:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.09.2011 12:06, kamil pisze:

    > Czyli wiatrowe czy turbiny pod powierzchnią oceanów? Są kraje

    Które pokrywają ile % obecnego zapotrzebowania?...

    > pokrywające już znaczną cześć zapotrzebowania na energię w ten sposób i
    > planujące pokryć 100% w ciągu najbliższych kilku dziesięcioleci.

    Wiesz, ja mogę planować, że za pół wieku będziemy kolonizować inne światy.

    Ale teraz mówimy o "tu i teraz".

    > Nie wydmucham pod szkołami, tak jak to robią samochody.

    Powiedz to uczniom w Czernobylu ;->

    > Które można utylizować, bądź składować w bezpieczny sposób.

    Nie, nie można. Przynajmniej nie zawsze.

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_capture_and_stor
    age

    "Capturing and compressing CO2 requires much energy and would increase
    the fuel needs of a coal-fired plant with CCS by 25%-40%."

    Też mi "ekologia", która powoduje aż taki wzrost zużycia surowców
    energetycznych.

  • 546. Data: 2011-09-29 13:14:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Sep 2011 13:10:50 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >który wypadek spowodował i nie ma OC.
    >Więc przestańcie gadać o czymś, czego nie rozumiecie.

    a jeśli zamiast "wszyscy" będzie "wszyscy ubezpieczeni OC" albo
    "ktokolwiek inny niż sprawca" - to się zgodzisz?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 547. Data: 2011-09-29 13:18:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > a jeśli zamiast "wszyscy" będzie "wszyscy ubezpieczeni OC" albo
    > "ktokolwiek inny niż sprawca" - to się zgodzisz?

    Nie, bo dalej UFG to ubezpieczenie właśnie tych co płacą OC.
    Ktoś kto OC nie ma, nijak na UFG nie skorzysta.

  • 548. Data: 2011-09-29 13:20:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > tak. To jest niesprawiedliwe, żeby wszyscy zrzucali się na pokrycie
    > szkód spowodowanych przez jednego obywatela.

    Weź Ty może poczytaj jak to jest zorganizowane. Kamil w sumie też
    może z tego skorzystać.

    Np.
    http://www.rankineo.pl/kat/wiadomosci-z-rynku/dziala
    lnosc-ufg-w-2010-roku/
    http://pl.wikipedia.org/wiki/UFG

  • 549. Data: 2011-09-29 13:22:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > a jeśli zamiast "wszyscy" będzie "wszyscy ubezpieczeni OC" albo
    > "ktokolwiek inny niż sprawca" - to się zgodzisz?

    Towarzystwa ubezpieczeniowe to fundacje charytatywna?
    Jeśli ludzie przestaną płacić składki, to z czego wypłacą odszkodowanie?
    Zdajesz sobie sprawę, że towarzystwa wypłacają rocznie ok 5mld PLN za
    szkody z tytułu OC? Zgadnij na kogo przerzucą koszty jeśli nie będzie
    funduszu na wypłatę?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 550. Data: 2011-09-29 13:30:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-29 13:22, DoQ pisze:

> [...]
    > Zdajesz sobie sprawę, że towarzystwa wypłacają rocznie ok 5mld PLN za
    > szkody z tytułu OC? Zgadnij na kogo przerzucą koszty jeśli nie będzie

    Tu jeszcze jedna uwaga - system ubezpieczeniowy ma również doprowadzić
    do równowagi w ruchu drogowym i zabezpieczyć wprost interes
    statystycznego obywatela, który bierze w tym udział świadomie, bądź
    też nie. Banalny przykład - ktoś w osobówce wymusza na autobusie pełnym
    ludzi. Teraz pytanie - w jaki sposób sprawca pokryje szkody
    właścicielowi autobusu, kierowcy i pasażerom?