  • Data: 2011-09-28 22:21:01
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nie. Zapłaciłby zapewne mój ubezpieczyciel, u którego wykupiłbym
    > nieobowiązkową polisę.

    Wiesz, że generalnie tak odpowiadają wszyscy? Są oczywiście inne
    "ciekawe" odpowiedzi.

    > Akurat OC kupowałbym nawet, gdyby nie było obowiązkowe, choćby
    > dlatego, że potencjalna strata może być bardzo duża i zrujnowałaby mi
    > życie.

    No proszę - dziwisz się więc, że jest obowiązkowe?

    > <ciach> reszta wywodu, bo mnie nie dotyczy.

    Nie dotyczy, ponieważ nie masz dzieci, czy też tak bardzo wiele
    osób twierdzi? Twoim elementarnym błędem jest przyjmowanie, że
    dowolne uwagi tyczą Ciebie personalnie. Ja piszę o zasadach
    panujących w społeczeństwie i o tym jacy ludzie są. Jako przykład
    mogę podać deklarację rodziców jaką kwotę będą wpłacać co miesiąc
    na Radę Rodziców. Deklarują różne kwoty, ale to nie jest obowiązkowe,
    choć dzieciaki z tego korzystają. Efekt jest naprawdę doskonały
    - zupełnie jak Twoje deklaracje. Np. na 30 osób zapłaciły 3.
    Teraz zróbmy nieobowiązkowe OC czy ZUS. Wszystkiego dobrego.

    > ale z żarówkami -już jest.

    Żarówka vs samochód... Cóż, ja tam generalnie nie jestem zwolennikiem
    wprowadzania na siłę żarówek 'eko', ale korzystam z tego przynajmniej
    ze 40 lat. Świetlówki kiedyś nawet rybom nie przeszkadzały.