  • Data: 2011-09-28 23:20:14
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Sep 2011 22:36:27 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Ależ głosuj tak, żeby w Sejmie były partie, które na taki próg się nie
    >zgodzą. Głosując na partię, która do sejmu nie wejdzie marnujesz
    >energię.

    no tak: skoro za progiem są wszystkie partie Bandy Czworga, to
    jednocześnie:
    - mam nie głosować na nie
    - mam nie głosować na inne partie, bo nie prawdopodobnie nie osiągną
    progu

    To gdzie moje czynne prawo wyborcze?! :-)

    Tak właśnie uważam.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski