  • 61. Data: 2012-12-16 21:00:17
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    news:kakkca$kq3$1@dont-email.me...
    > To chyba jest z nim jeszcze gorzej, bo te kilkanaście sekund będzie
    > zwykle
    > tańsze od kilku SMSów jakie trzeba wysłać aby przekazać to samo.
    > No chyba że ma minutowe naliczanie impulsów...

    Może mieć zero na koncie i wykupiony pakiet smsów w tej samej sieci.

  • 62. Data: 2012-12-16 21:04:24
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 21:00, ronel pisze:

    > Może mieć zero na koncie i wykupiony pakiet smsów w tej samej sieci.

    Sieć ta sama, 0 na koncie, no i pakiet, z tego co mówił, nielimitowanych
    SMS-ów do sieci. Z Orange trzeba uważać, ale na tle np. Playa wypadają
    znacznie lepiej (mowa o abo). Zresztą sprawdzałem też T-mobile i nie
    mieli nic ciekawszego.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 63. Data: 2012-12-16 21:06:59
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 20:58, ronel pisze:

    > Chodziło o tańszy zakup telefonu, dla tych którzy nie chcieli abonamentu
    > i można było to spłacić nawet w jeden miesiąc, jak ktoś by się uparł
    > doładować od razu za te dwa lata.

    Gdyby ktoś miał kasę, żeby to zrobić, to do tej złotówki za telefon i
    tej kasy mógłby dorzucić jakąś stówkę i zwyczajnie kupić pre-payda...

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 64. Data: 2012-12-16 21:06:59
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "$heikh el $hah" napisał:

    > Promocja taka, że z Orange mamy w domu również internet, telefon (voip),
    > telewizję, ale z tego tytułu mam tylko promocję "Orange Open", która się
    > ogranicza do -12,50 zł od rachunku za telefon (kom.).
    > Zresztą patrz sam: http://i48.tinypic.com/2rwnc7n.png

    Może jeszcze raz, powoli i wyraźnie:
    Poproszę o odnośnik do taryfy dla usługi telefonii komórkowej w Orange, w
    której niewykorzystane minuty zawarte w abonamencie przechodzą na następny
    miesiąc.

    JoteR

  • 65. Data: 2012-12-16 21:18:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-16 20:16:14 +0100, Trybun <r...@y...com> said:

    > Ale po diabła ktoś mi grozi karami gdy po skończonym terminowym
    > kontrakcie (umowie) nie złożę wypowiedzenia?

    1. jeśli podpisujesz umowę, to znaczy, że się zgadzasz z jej warunkami.
    2. jeśli nie trzymasz się warunków umowy, to jesteś w najlepszym
    przypadku: nierozsądny...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 66. Data: 2012-12-16 21:19:22
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 21:06, JoteR pisze:

    > Może jeszcze raz, powoli i wyraźnie:

    Zrozumiałem za pierwszym. Regulaminu nie czytałem i czytać mi się nie
    chce. Masz screena. Masz czas? To prowadź sobie śledztwo we własnym
    zakresie.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 67. Data: 2012-12-16 21:26:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 21:18, Bydlę pisze:
    > 1. jeśli podpisujesz umowę, to znaczy, że się zgadzasz z jej warunkami.

    Teoretycznie. W USA dałoby się pewnie zaskarżyć i wygrać, bo była
    sporządzona językiem zbyt technicznym i nie wszystko można było w pełni
    zrozumieć.

    > 2. jeśli nie trzymasz się warunków umowy, to jesteś w najlepszym
    > przypadku: nierozsądny...

    Ja się raz przestałem trzymać, jak kurier stwierdził, że dana ulica nie
    istnieje, obsługa klienta w Play nagle zamilkła, a ja nie miałem czasu i
    ochoty na łażenie po salonach. Umowa zerwana, grożenie sądem, na co
    czekałem, bo sprawę bym pewnie wygrał, ale s-syny zapisali mnie 'tylko'
    do KRD.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 68. Data: 2012-12-16 21:36:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "$heikh el $hah" napisał:

    > Zrozumiałem za pierwszym. Regulaminu nie czytałem i czytać mi
    > się nie chce. Masz screena. Masz czas? To prowadź sobie śledztwo
    > we własnym zakresie.

    Ani mi się śni. To ty masz udowodnić, że - cytuję:
    "Ale w abonamencie Orange niewykorzystane minuty przecież przechodzą
    na następny miesiąc."
    Dopóki tego nie uczynisz, przyjmuję roboczą hipotezę, że zełgałeś.

    JoteR

  • 69. Data: 2012-12-16 21:45:30
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 21:36, JoteR pisze:

> [...]
    > na następny miesiąc."
    > Dopóki tego nie uczynisz, przyjmuję roboczą hipotezę, że zełgałeś.

    Zełgałem, a screen jest fake? To mnie ubawiłeś. :)

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 70. Data: 2012-12-16 21:47:44
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-15 11:10, bmjr pisze:

    > Zawsze wszystko do tej pory załatwiałem przez sklep internetowy. Jednak w
    > tym przypadku w sklepie internetowym nie ma możliwości przeniesienia tego
    > konkretnego numeru z oferty na kartę na mix. To też dziwna sprawa, bo w BOK
    > taka możliwość jest ale najpierw trzeba się tam dodzwonić!:)))

    Jest jakiś specjalny numer na oferty Zostań Dłużej, czy jakoś tak. Teraz
    to nie pamiętam tego numeru.

    --
    animka