  • 1. Data: 2012-12-13 21:44:21
    Temat: BB10 L-series, niedlugo premiera
    Od: atm <...@v...pl>

    Zarowno sprzet jak i system na pierwszy rzut oka wyglada fajnie.
    Ciekaw jestem czy uda im sie choc czesciowo odzyskac rynek:
    http://www.youtube.com/watch?v=TSs5Q_rcgX4&feature=p
    layer_embedded
    http://www.spidersweb.pl/2012/12/blackberry-10-nasze
    -wrazenia-prezentacji-nowego-systemu-rim.html

  • 2. Data: 2012-12-14 02:58:25
    Temat: Re: BB10 L-series, niedlugo premiera
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 13-12-2012 21:44, atm wrote:
> [...]
    player_embedded
    >http://www.spidersweb.pl/2012/12/blackberry-10-nasz
    e-wrazenia-prezentacji-nowego-systemu-rim.html

    Nie. Blackberry to klawiatura.
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl