  • 1. Data: 2012-12-13 12:54:49
    Temat: Pszemol, mozesz w koncu zrobic update do iOS 6
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.spidersweb.pl/2012/12/apple-w-koncu-napra
    wil-mapy-w-ios6-to-znaczy-dopuscil-aplikacje-google-
    maps-do-app-store.html

    Przy okazji, jeden z komentarzy pod niusem:
    "Tak się składa, że korzystam obecnie z iPhone 4S (służbowy) i SGS III
    (prywatny). Oba systemy działają równie sprawnie, czyli appki otwierają
    się bez lagów. Natomiast jeżeli chodzi o awaryjność to ku mojemu
    zdziwieniu iPhone sypie się znacznie częściej. Przez rok użytkowania był
    dwa razy w serwisie i dwa razy system wywalił się tak, że trzeba było
    przywracać go od podstaw. Na przykład pewnego pięknego dnia aparat
    przestał się włączać..."

    Aaaa, byl tez niedawno nius ze w koncu pojawila sie aplikacja Youtube na
    iPada pod iOS5, hurrraaa.

  • 2. Data: 2012-12-13 13:06:51
    Temat: Re: Pszemol, mozesz w koncu zrobic update do iOS 6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:kacfmh$6bi$2@node2.news.atman.pl...
    > http://www.spidersweb.pl/2012/12/apple-w-koncu-napra
    wil-mapy-w-ios6-to-znaczy-dopuscil-aplikacje-google-
    maps-do-app-store.html

    Napisałem o tym wczoraj w wątku pod tytułem "doczekaliśmy się".

    Aby odpowiedzieć na Twoje pytanie - iOS6 nie tylko miało zepsute
    mapy, ale również drugi problem (który pewnie jest połączony
    z tym pierwszym) mianowicie zniknęła z systemu funkcja
    przypomnień lokalizacyjnych (location based reminders).
    W iOS 6 nie mogłeś już więcej ustawić żeby Ci telefon przypomniał
    że trzeba odebrać spodnie z pralni jak będziesz koło pralni autem
    pomykał...
    A więc fajnie że jest appek Google Maps - duży plus.
    Ale użyje dwu kolegów z pracy którzy mają iPhone na iOS6
    i poproszę ich aby dodali Google Maps aby sprawdzić czy
    pojawią się znów przypomnienia lokacyjne. Jeśli to nie wróci
    to dla mnie iOS6 nie jest atrakcyjną opcją bo takich przypomnień
    bardzo często w swoim telefonie używam na codzień...

> [...]
    > dwa razy w serwisie i dwa razy system wywalił się tak, że trzeba było
    > przywracać go od podstaw. Na przykład pewnego pięknego dnia aparat

    Szkoda że nie napisał czemu był dwa razy w serwisie...
    Telefony iPhone4 miały jeden znany mi problem: guzik Home.
    Ale jednorazowa wymiana guzika załatwiała problem na zawsze.
    Niestety 4S nie znam.

    > Aaaa, byl tez niedawno nius ze w koncu pojawila sie aplikacja Youtube
    > na iPada pod iOS5, hurrraaa.

    iPad... Jak to dobrze że ja nie mam nic na ten temat do powiedzenia :-)

  • 3. Data: 2012-12-13 13:19:51
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > to dla mnie iOS6 nie jest atrakcyjną opcją bo takich przypomnień
    > bardzo często w swoim telefonie używam na codzień...

    Z tego co wspomniano w niusie, GoogleMaps nie sa zintegrowane z
    systemem, chyba zatem jest mala szansa na odzyskanie tej funkcji przy
    tej okazji.

  • 4. Data: 2012-12-13 19:54:02
    Od: K <...@...c>

    W dniu 13.12.2012 12:54, atm pisze:
> [...]
    > przestał się włączać..."
    >
    > Aaaa, byl tez niedawno nius ze w koncu pojawila sie aplikacja Youtube na

    a co jest generalnie fajnego w google maps? na kilka testow za kazdym
    razem probowal prowadzic mnie (samochodem) przejsciami pozarowymi (na
    osiedlu domkow) oraz pod prad. moim zdaniem google moze sluzyc jako
    podglad na mape gdy jestesmy blisko celu i tyle.
    jako navi w telefonie moim skromnym zdaniem, najlepszy jest naviexpert a
    pozniej automapa.

  • 5. Data: 2012-12-13 20:10:11
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > podglad na mape gdy jestesmy blisko celu i tyle.
    > jako navi w telefonie moim skromnym zdaniem, najlepszy jest naviexpert a

    Ja tez wole inne nawigacje od Googlowej propozycji. Calkiem dobrze
    sprawdza mi sie Nokia w tym zakresie, ogolnie jednak nawigacji uzywam od
    wielkiego dzwonu. Gdybys jednak mial do wyboru Google Maps i Apple Maps...?
    http://biznes.onet.pl/mapy-applea-grozne-dla-zdrowia
    -i-zycia,18494,5327576,1,news-detal

  • 6. Data: 2012-12-13 20:22:13

    W dniu 13.12.2012 20:10, atm pisze:

> [...]
    > wielkiego dzwonu. Gdybys jednak mial do wyboru Google Maps i Apple Maps...?

    jakbym musial wybierac pomiedzy jakimkolwiek produktem apple a czyms
    innym to wybralbym cos innego. mozesz mnie nazywac homofobem ;)