  • 31. Data: 2012-12-15 17:13:33
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-15 11:47, JoteR pisze:

    > No popatrz, zupełnie jak ja w abonamencie ;->
    >
    > JoteR

    No, nie zupełnie - np. nie ma wymogu wypowiadania takiej umowy.

  • 32. Data: 2012-12-15 17:51:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Trybun" napisał:

    > No, nie zupełnie - np. nie ma wymogu wypowiadania takiej umowy.

    Tak, wiem z wielu twoich postów, że wykonanie najprostszej czynności typu
    przelew czy wysłanie listu wiąże się dla ciebie z wielogodzinną mordęgą,
    którą rekompesujesz sobie masowym wysyłaniem postów na Usenet. Dla
    większości jednak ludzi są to czynności dość prozaiczne, nie wymagające
    zaangażowania całych swych zasobów fizycznych i intelektualnych.
    A poza tym - po co wypowiadać, skoro można przedłużyć na lepszych
    warunkach? ;->

    JoteR

  • 33. Data: 2012-12-15 19:41:20
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-15 17:51, JoteR pisze:

> [...]
    > intelektualnych.
    > A poza tym - po co wypowiadać, skoro można przedłużyć na lepszych

    Czyli całe argumenty w twoim wykonaniu to atak na adwersarza? Jest to
    poza tematyką grupy, ale Co odpowiem czym się różnimy - ja cenię sobie
    niezależniość aż do granic możliwości, ty jak widzę uwilbiasz należeć do
    kogoś. Ja takich co to wymyśili w umowach na termim wypowiadanie po
    skończonym okresie umowy normalnie utopiłbym w szambie, a ty jak widzę
    nie miałbyś nic przeciwko temu żeby z takimi wypowiedzeniami stać w
    kolejce w sklepie operatora nawet z tyłkiem pomalowanym zieloną farbką,
    a samo wypowiedzenie zanieść w zębach. Powiedz dlaczego masz mi za złe
    to że ja firmę z którą podpisuję umowę chcę znać tylko w momencie
    podpisywania umowy?

    Dla większości ludzi? Dla większości ludzi konieczność wypowiadania umów
    po zakończeniu ich terminów jest to tak samo jak i dla mnie -
    kapitalistyczna patologia, jawne sq*two w biały dzień. Niestety,
    populacja ludzka składa się również z bezkrytycznych niewolników, którzy
    to bez słowa protestu spełniają absurdalne zachcianki innych.

  • 34. Data: 2012-12-15 20:23:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Trybun" napisał:

    > Czyli całe argumenty w twoim wykonaniu to atak na adwersarza?

    Tak, bo najpierw trzeba zlikwidować przyczynę (w tym przypadku twoje - mam
    nadzieję, że chwilowe - zidiocenie), dopiero potem skutki.

    > - ja cenię sobie niezależniość aż do granic możliwości,
    > ty jak widzę uwilbiasz należeć do kogoś.

    Przepraszam, to jednak trwałe jest.
    Twoje zidiocenie, dla jasności.

    > Ja takich co to wymyśili w umowach na termim wypowiadanie
    > po skończonym okresie umowy normalnie utopiłbym w szambie,
    > a ty jak widzę nie miałbyś nic przeciwko temu

    ...żeby w razie niedotrzymania (z różnych przyczyn, czasem niezależnych
    ode mnie) terminu przedłużenia nie zostać z głuchym telefonem. Zresztą, ja
    zazwyczaj nie mam aż takich psychofizycznych problemów jak ty, żeby w
    odpowiednim terminie przedłużyć umowę. P:rzedłużyć, nie wypowiedzieć, bo
    niby czemu?

    > żeby z takimi wypowiedzeniami stać w kolejce w sklepie operatora
    > nawet z tyłkiem pomalowanym zieloną farbką, a samo wypowiedzenie
    > zanieść w zębach.

    Ponownie przepraszam. To nie jest trwałe, to jest postępujące.
    Twoje zidiocenie, dla jasności.

    > Powiedz dlaczego masz mi za złe to że ja firmę z którą podpisuję umowę
    > chcę znać tylko w momencie podpisywania umowy?

    Gdyż, mój drogi idyjoto, zawarcie umowy (czynność cywilnoprawna, z którą
    będziesz miał chcąc niechcąc do czynienia w dorosłym życiu), nakłada na
    obie strony pewne obowiązki. A z tego co napisałeś powyżej wynika, że
    wyobrażasz to sobie tak, że wpada się do salonu, coś tam podpisuje i
    spierdala ze smartfonem za złotówkie. Dorośnij.

    > Dla większości ludzi? Dla większości ludzi konieczność wypowiadania umów
    > po zakończeniu ich terminów jest to tak samo jak i dla mnie -
    > kapitalistyczna patologia, jawne sq*two w biały dzień.

    Więc nie podpisuj tego, co ci nie odpowiada. Ale nie wyzywaj ludzi
    zdolnych wziąć na siebie odpowiedzialność za swój podpis i wywiązać się z
    podpisanej umowy od niewolników.

    > Niestety, populacja ludzka składa się również z bezkrytycznych
    > niewolników,
    > którzy to bez słowa protestu spełniają absurdalne zachcianki innych.

    Po raz ostatni przepraszam. to nie jest postępujące, to jest galopujące.

  • 35. Data: 2012-12-15 22:09:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > [...]
    > Po raz ostatni przepraszam. to nie jest postępujące, to jest galopujące.

    Jakieś problemy w domu i tu przyszedłeś się wyżywać?

  • 36. Data: 2012-12-15 22:11:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote in message
    > PS - Jak ktoś mi pisze, że nie może zadzwonić, bo nie ma nic na koncie,
    > czy coś podobnego, to mi się rage mode załącza. Prepaidy są dobre jako
    > drugi numer albo po prostu dla dzieciaków, młodzieży i ew. seniorów.

    I turystów :-P

    Jakiś niecierpliwy i niewyrozumiały jesteś...

  • 37. Data: 2012-12-15 23:36:04
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 22:11, Pszemol pisze:
    > Jakiś niecierpliwy i niewyrozumiały jesteś...

    Wyrozumiały to ja mogę być dla jakieś fajnej licealistki, której sam bym
    kupił jakiś telefon za stówkę, starter z Orange żeby móc do niej dzwonić
    (częściej: 'oddzwaniać') bez ograniczeń. Ale jak mi (pracujący) kumpel
    pisze, że może pisać tylko SMS-y, bo nie ma nic na koncie, to zrozumieć
    tego nie potrafię.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 38. Data: 2012-12-16 04:36:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > (częściej: 'oddzwaniać') bez ograniczeń. Ale jak mi (pracujący) kumpel
    > pisze, że może pisać tylko SMS-y, bo nie ma nic na koncie, to zrozumieć

    Pomyśl, że może on nie chce wydawać pieniędzy na rozmowy
    *z Tobą* bo trzyma impulsy na rozmowy ze swoją licealistką... ;-)

  • 39. Data: 2012-12-16 05:35:10
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 04:36, Pszemol pisze:
    > "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote in message

    > Pomyśl, że może on nie chce wydawać pieniędzy na rozmowy
    > *z Tobą* bo trzyma impulsy na rozmowy ze swoją licealistką... ;-)

    Mało prawdopodobne, bo to sąsiad, więc rozmowy najczęściej trwają po
    kilkanaście sekund i ograniczają się do (zazwyczaj) retorycznego pytania
    czy idę/idzie na browara oraz gdzie i za ile się widzimy. ;)

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 40. Data: 2012-12-16 10:06:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > Dla większości ludzi? Dla większości ludzi konieczność wypowiadania umów
    > po zakończeniu ich terminów jest to tak samo jak i dla mnie -
    > kapitalistyczna patologia, jawne sq*two w biały dzień. ...

    Takie umowy. Ja tam mówię, że pseudoumowy bo klient tylko przystępuje do
    nich a nie ustala z dostawcą obustronnie interesujących warunków.
    Zabezpieczenie działania usługi po ustalonym okresie promocji nie jest jakąś
    specjalnie złą rzeczą o ile jest dobrowolne i nie trwa wiecznie.
    Społeczeństwo słabo zorganizowane jest, by np eliminować umowy nie dające
    takiego wyboru. Zresztą dyktat społeczeństwa też nie ma sensu, musi być
    jakaś różnorodność umów by mogły jednemu pasować te a innemu inne. Swoboda
    zawierania umów jest w tym sensie dobra. Generalnie, brakuje konkurencji by
    takie umowy pojawiły się na rynku. Nieliczni dostawcy trzymają "sztamę" np
    nie oferując klientom indywidualnym stałego adresu IP.