  • 31. Data: 2010-09-14 11:15:28
    Temat: Re: Złodzieje z PZU
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    amos wrote:
    > Nie twierdze, ze sam nie zawinil, ale nie widze powodu do
    > wykorzystywania kazdej luki ustawowej do rzniecia klientow.

    To trzeba ustawę zmienić, bo to nie PZU tak ustaliło.

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2010-09-14 11:53:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    e...@v...googlegroups.com
    *amos* napisał(-a):

    > Dobrze, zawalil, niech wiec zaplaci za jakis sensowny okres
    > wypowiedzenia (np 30 dni). Ale za caly rok to juz zdzierstwo w czystej
    > postaci.
    > Nie twierdze, ze sam nie zawinil, ale nie widze powodu do
    > wykorzystywania kazdej luki ustawowej do rzniecia klientow.

    Dlatego wcześniej pisałem, żeby starał się coś załatwić w PZU. Jak
    załatwi, to będzie to ich dobra wola.

    > Tobie sie nigdy nie zdarzylo zapomniec?

    Pewnie zdarzyło, nie pamiętam w tej chwili. Ale jeśli to ja zawaliłem
    sprawę, to nie wymyślałem nikomu od złodziei.

    > Zauwaz, ze watkow z zalami na PZU jest jakos wyjatkowo duzo. Moze to
    > kwestia ilosci ich klientow.

    Pewnie tak, dlatego to nie ma większego znaczenia. Gdyby była dostępna
    jakaś statystyka ile % klientów danego TU narzeka na nie, to by już
    miało wiekszą wartość.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 33. Data: 2010-09-14 11:58:30
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *ToMasz* napisał(-a):

    > 3. TEraz pytanie do grupowiczów. jesli wątkotwórca sprzeda auto, to
    > moze
    > sie ubeigać o zwrot reszty kwoty ubezpieczenia?

    Tak, ale w sytuacji kiedy nabywca złoży wypowiedzienie dotychczasowego
    ubezpieczenia. Wtedy sprzedajacy może ubiegać się o zwrot zapłaconej, a
    nie wykorzystanej części składki/raty.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2010-09-14 12:07:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    2...@a...googlegroups.com
    *badzio* napisał(-a):

    > A nieoplacona polisa przedluza sie z automatu? Wydawalo mi sie ze
    > automatem przedluzaja sie tylko oplacone polisy.

    A kto pisał, że polisa nie była opłacona? Kiedy płatność rozbita jest na
    raty i jeżeli nie zostaną one wszystkie zapłacone, to wtedy rzeczwiście
    umowa ubezpieczenia rozwiązuję się z upływem terminu na jaki
    obowiązywała (z urzędu).

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 35. Data: 2010-09-14 12:46:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Chciał okraść firmę ubezpieczeniową i jeszcze śmie wyzywać tę firmę od
    > złodziei. Sam jesteś ZŁODZIEJ !!!!!!!

    tobie to juz sie wszystko pozajaczkowalo

  • 36. Data: 2010-09-14 12:49:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jak najbardziej jest to w interesie obywatela.

    ktorego obywatela? ;)

    bylo dziesiatki lat normalnie i jakos nie bylo wiekszych problemow niz
    teraz, od wyplat odszkodowan jest fundusz takze poszkodowany martwic sie nie
    musi, natomiast niemoznosc rozwiazania umowy oc w takim przypadku, jest juz
    czystym zlodziejstwem

  • 37. Data: 2010-09-14 14:32:43
    Od: Kazimierz Uromski <u...@g...zx.comzamiastzx>

    On 14.09.2010 10:57, Jakub Witkowski wrote:

    > Od 4k nie majątek, ale darowizna mamie, faktycznie, chyba bezpłatnie.

    Dokładnie, działa i w PZU - testowałem osobiście (:
    Darowizna mamie, darowizna mamy Tobie i nawet samemu można wypowiedzieć.
    Choć ja stosowałem umowę sprzedaży jako że fiat 125p po pożarze wartości
    1k PLN nie przekraczał i odpadały koszty US (:

  • 38. Data: 2010-09-14 15:14:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisał
    >Przepis (ten i okoliczne, zwlaszcza sam przymus OC oraz
    >"przechodzenie" umowy na nabywce auta) jest czysto faszystowski,
    >ale
    >jak widac faszyzm cieszy sie w spoleczenstwie ogromnym poparciem
    >(swiadomym lub nie).

    On jest po prostu wygodny dla ludzi. Nawet nie zdajesz sobie sprawy
    jak.

    Zdasz, jak kiedys spojrzysz w polise .. o, k* - wczoraj sie
    skonczyla.
    A mogles dzis narobic szkod na 100 tysiecy. Albo i miliony.
    A ubezpieczyciel nie jest dobry wujek, zaraz sie wypnie.

    Kupiles auto .. oczywiscie zostawiasz u sprzedawcy lub na gieldzie
    i lecisz zalatwiac ubezpieczenie, bo skoro nie przechodzi, to
    wyjechac nie mozesz :-)

    A tak na dobra sprawe to by wystarczyla mozliwosc wypowiedzenia w
    dowolnym momencie, bez czekania calego roku.

    Tylko pewnie sie boja ze rozni tacy by kupowali na caly rok, na
    drugi dzien wypowiadali - ale mieli kwitek do okazania.
    Co byc moze w sumie i tak na dobro obywatela dziala - tym razem
    poszkodowanego.

    J.

  • 39. Data: 2010-09-14 15:39:35
    Od: Kazimierz Uromski <u...@g...zx.comzamiastzx>

    On 14.09.2010 15:14, J.F. wrote:
> [...]
    > A mogles dzis narobic szkod na 100 tysiecy. Albo i miliony.
    > A ubezpieczyciel nie jest dobry wujek, zaraz sie wypnie.

    Ubezpieczyciel nie jest dobry wujek, jest za to łasy na Twoją kasę.
    Teraz przykładowo PZU wysyła Ci kwitki i informacje już po terminie, w
    którym mogłeś im wypowiedzieć umowę. Jeśli nie byłbyś do nich
    przywiązany dzwoniliby, pisali itd. przed tym przypominając Ci o tym
    wystarczająco mocno przed upływem terminu.
    Jeśli Warta dzwoni do mnie co roku w kwestii przedłużenia wartego 40zł
    OC w życiu prywatnym (ze względu na rower głównie) to przy OC
    kosztującym co najmniej 10 razy tyle dzwoniliby tym chętniej.

    > Kupiles auto .. oczywiscie zostawiasz u sprzedawcy lub na gieldzie i
    > lecisz zalatwiac ubezpieczenie, bo skoro nie przechodzi, to wyjechac nie
    > mozesz :-)

    OC sprzedającego mogłoby podobnie jak i dziś obowiązywać X czasu i być
    powiązane ze sprzedającym (teraz jeśli on nie zapłacił to spada to od
    dnia sprzedaży spada to na Ciebie). Przy czym tu również
    ubezpieczycielowi powinno zależeć na kontakcie z Tobą bo to Ty byłbyś
    potrzebny (a nie przepisy) do przedłużenia umowy.

    BTW: Co z przypadkiem, gdy kupimy samochód wg sprzedawcy bez OC, a po
    jego zakupie i ubezpieczeniu gdzie indziej dostaniemy po ponad 30 dniach
    miły list od ubezpieczyciela "zapłać bucu"? Czy aktualne przepisy
    uwzględniają coś takiego?

  • 40. Data: 2010-09-14 19:18:28
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Kazimierz Uromski wrote:
    > BTW: Co z przypadkiem, gdy kupimy samochód wg sprzedawcy bez OC,

    U normalnych nic, a u reszty - płacić!

    --
    Bydlę