  • 51. Data: 2010-09-17 18:05:00
    Temat: Re: Złodzieje z PZU
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Chlorek potasu" <h...@k...cc> napisał w wiadomości
    news:i6m0ml$g86$1@news.onet.pl...
    > Rok temu kupiłem "samochód" - trupa z 1996 roku za 4k PLN. Ubezpieczony
    > był w gównianej firmie PZU. Kilka dni po terminie rozwiązania z nimi umowy
    > kupiłem OC w mBanku i od razu wysłałem pismo do PZU + kopia umowy z mBank.

    Krótko - skoro "kilka dni po terminie rozwiązania z nimi umowy" wykupiłeś OC
    w innym towarzystwie ubezpieczeniowym, to pogratulować znajomości ustawy o
    ubezpieczeniach obowiązkowych.

    > Oczywiście dostałem odpowiedź, że spóźniłem się o kilka dni z rozwiązaniem
    > umowy i musze zapłacić za kolejny rok. Wysłałem więc pismo z prośba o
    > anulowanie umowy bo ubezpieczenie już mam i nie stać mnie na opłacenie
    > kolejnego. Jak sie można domyśleć, nic z tego nie wyszło, bo PZU to
    > najbardziej syfiasta polska firma więc dyskutować z nią nie można.
    > Zastanawiam się zatem czy ustawa, którą się podpierają nie jest w
    > konflikcie z interesem obywatela. Zakupiłem samochód, a nie samochód z
    > szeregiem opłat, które ma/miał na głowie były właściciel.

    Nieznajomość przepisów nie zwalnia od ich przestrzegania i od konsekwencji
    tej nieznajomości.

    To nie jest wyłudzenie.

    Jurand.