  • 1. Data: 2009-09-29 08:21:21
    Temat: Zlodzieje motocykli i wyrok
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Ello.

    Ku pocieszeniu ze jednak Policja i Sady w Pl cos robia...

    Wlamanie do mojego garazu o ktorym pisalem juz kilkukrotnie (w
    listopadzie 2007 wyciagneli 954 kumpla a mi pokrzywili prawa tarcze
    niszczac Xene - co wprawdzie im sie udalo ale alarmy ich skutecznie
    przegonily :> ) wreszcie zakonczyl sie wyrokiem. Dzis bylem w sadzie
    dowiedziec sie czy cos sie ruszylo w koncu w tej sprawie i Pani w
    Informacji mnie oswiecila - goscie ze zlodziejskiej szajki dostali
    odpowiednio 2,5 roku, 5 i 7 lat plus odszkodowanie za uszkodzenia itd.
    Oczywiscie wlamywacze to stara "recydywa" i zlozyli odwolanie do Sadu
    Apelacyjnego wiec pewnie jeszcze na ostateczny final poczekam
    tymbardziej ze sady w Polsce _zupelnie_ sie nie spiesza.

    W kazdym badz razie mam nadzieje ze zlodziei odpowiednio potraktuja, nie
    odlicza im od wyrokow tego co juz przesiedzili a i troche szkoda ze im
    lap nie ucieli bo wlamywali sie do domow i kradli co sie dalo, rowniez
    samochody i quady.

    Pilnujcie sprzetow :)

    Pzdr
    PS: "Strzezonego Pan Bog strzeze" i na zabezpieczeniach nie ma co
    oszczedzac ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 2. Data: 2009-09-29 09:20:29
    Temat: Re: Zlodzieje motocykli i wyrok
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości

    > Pzdr
    > PS: "Strzezonego Pan Bog strzeze" i na zabezpieczeniach nie ma co
    > oszczedzac ;)

    To dodaj, gwoli ścisłości, że porzucono motocykl(e), bo w skradzionym
    vanie, którego używali złodzieje był zamontowany GPS tracker.
    Czy tak nie było?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2009-09-29 11:05:48
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Jasio pisze:
    > To dodaj, gwoli ścisłości, że porzucono motocykl(e), bo w skradzionym
    > vanie, którego używali złodzieje był zamontowany GPS tracker.
    > Czy tak nie było?

    Bylo :) Mielismy farta niezlego z tym firmowym busem - mimo ze goscie
    zwiali (mieli nasluch na czestotliwosci policyjne jak im blokade
    robili), to zostali zlapani pol roku pozniej. Wpadli kradnac samochod
    spod sklepu (wlasciciel zlapal goscia i wyciagnal zza kierownicy jak ten
    go uczepionego drzwi przeciagnal kilkadziesiat metrow po asfalcie, potem
    wsypal reszte grupy i tak jakos poszlo..). Pewnie zlodziej jeszcze
    dostal zarzut usilowania zabojstwa. Akcje robili naprawde jak z filmow i
    to w naszym "ukochanym" kraju ;)

    Aj, jak posluchalem sobie o ich wyczynach w calej Polsce na rozprawie w
    maju to szkoda gadac. IMHO takie przypadki powinno sie likwidowac
    strzalem w tyl glowy a nie sadzac po wiezieniach zeby mogli sobie
    polezec na darmowym garnuchu. A tak zapewne wyjda po roku, dwoch i dalej
    krasc beda :/

    Jakkolwiek tym razem dla Policji duzy plus.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 4. Data: 2009-09-29 22:18:44
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 29 Wrz, 13:05, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

    pamiętaj że przysługuje ci prawo(jako poszkodowanemu) wglądu w całe
    akta sprawy, czasem warto sobie poczytać do poduszki..

    nasuwa się wiele wniosków

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 5. Data: 2009-09-29 23:19:45
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    WIADRO pisze:
    > On 29 Wrz, 13:05, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:
    >
    > pamiętaj że przysługuje ci prawo(jako poszkodowanemu) wglądu w całe
    > akta sprawy, czasem warto sobie poczytać do poduszki..
    >
    > nasuwa się wiele wniosków

    Hmmm, o tym nie pomyslalem ale masz racje. Bede w okolicach przy okazji
    to zerkne w te grube tomy.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 6. Data: 2009-10-02 09:35:25
    Od: duddits <d...@b...com>

    marider pisze:
    [..]
    > PS: "Strzezonego Pan Bog strzeze" i na zabezpieczeniach nie ma co
    > oszczedzac ;)

    Generalnie zgoda, ale jednak żeby czuć się naprawdę komfortowo to po
    prostu ubezpieczyć od kradzieży i innych tego typu przypadłości:)

    --
    duddits

  • 7. Data: 2009-10-02 10:36:07
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "duddits" <d...@b...com> napisał w wiadomości
    > marider pisze:
    > [..]
    >
    > Generalnie zgoda, ale jednak żeby czuć się naprawdę komfortowo to po
    > prostu ubezpieczyć od kradzieży i innych tego typu przypadłości:)
    No a potem miec jak facet, ktoremu odmowiono wyplaty odszkodowania bo na
    kluczyku stwierdzono slady dorabiania.

    Miec AC bezcenne :)

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 8. Data: 2009-10-06 22:46:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BartekZX9R pisze:

    > No a potem miec jak facet, ktoremu odmowiono wyplaty odszkodowania bo na
    > kluczyku stwierdzono slady dorabiania.
    >
    > Miec AC bezcenne :)

    A wręcz to luksus - mi pizietju zaproponowało ubezpieczenie AC za
    jakieś ćwierć wartości pojazdu...