  • 1. Data: 2009-09-29 12:11:23
    Temat: Ghostrider - Uppsala Run i inne
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    Witam,

    Nie raz byl juz podejmowany temat brawury i ryzyka przy agresywnej
    jezdzie motocyklem, ale czy kojarzycie postac Ghostridera (zdaje sie w
    Szwecji?) i co on wyczynia? Niezaleznie czy jest to miasto,
    autostrada, czy zabawa z policja - jest moim idolem :) I wiem tez, ze
    nigdy nawet nie sprobuje jezdzic jak ON.

    Niestety nie dziala mi youtube w pracy, wiec musicie sami wyszukac,
    ale jak dla mnie koles jest nie do pobicia jesli chodzi o igranie ze
    smiercia, ale i umiejetnosc wynajdywania sciezki przejazdu na ulicach
    pelnych samochodow (i szczescia :)

    Marcepan

  • 2. Data: 2009-09-29 12:16:31
    Temat: Re: Ghostrider - Uppsala Run i inne
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    f...@g...com pisze:
> [...]
    > ale jak dla mnie koles jest nie do pobicia jesli chodzi o igranie ze
    > smiercia, ale i umiejetnosc wynajdywania sciezki przejazdu na ulicach

    ten ten... ten stary Ghostrider? ten starszy od 234? protoplasta
    TUTenchamona? no, to ma fajny motocykl.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2009-09-29 12:18:57
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci

    http://www.ghostridermovie.net

    --
    pozdrawiam,
    Piotr

  • 4. Data: 2009-09-29 12:19:05
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Sep 29, 1:16 pm, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ten ten... ten stary Ghostrider? ten starszy od 234? protoplasta
    > TUTenchamona? no, to ma fajny motocykl.
    >
    > --
    > gildor
    > czarny grzechotnik w litrze k5

    Nie wiem.. nie znam kulisow, ale kiedys kupie DVD. A Tutenchamona tez
    mam szukac na youtube'ie? Nie slyszalem nigdy...

  • 5. Data: 2009-09-29 12:21:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    f...@g...com pisze:

    > Nie wiem.. nie znam kulisow, ale kiedys kupie DVD. A Tutenchamona tez
    > mam szukac na youtube'ie? Nie slyszalem nigdy...

    szukaj szukaj. daj znać jak znajdziesz żywego. nakręcimy Mumie 4. a może
    już 5...

  • 6. Data: 2009-09-29 12:26:30
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    Aha. Niby ze stare? :)

    Trudno! Ale podjalem trud wpisania ghostrider w prm w google'u i nic
    nie bylo, wie cpostanowilem sie podzielic. Zwlaszcza, ze rozne urywki
    widzialem wczesniej, ale Uppsala Run wczoraj pierwszy raz. Nie pametam
    jaka srednia predkosc wyszla, ale zdjae sie powyzej 240 kmh

  • 7. Data: 2009-09-29 13:11:03
    Od: Ditron <t...@g...com>

    a to jest ciagle ten sam zawodnik ? jeszcze sie nie zabił ?!

  • 8. Data: 2009-09-29 13:19:57
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ditron pisze:
    > a to jest ciagle ten sam zawodnik ? jeszcze sie nie zabił ?!

    STILL ALIVE AND WELL
    poza tym, ostatnia modyfikacja strony to chyba 14 Feb 2008, a 5 część
    jest bodaj z 2007 roku, więc kto wie...

  • 9. Data: 2009-09-29 17:13:22
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Dzizas!

    tak, kojarzymy, podobnie jak franka marcepanka - to takie cus jak
    wróbelek, itepe... Nudne.

    > gildor pisze:
    > ten ten... ten stary Ghostrider? ten starszy od 234? protoplasta
    > TUTenchamona?

    1. dziadu! (*) - nie pożywiaj glona / glonojada!

    2. nie istnieje cus starszego od 234! 234 to może sie jedynie obic o
    beton w Hartku i uciec od hospitalnych konsekwencji, jako byt wirtualny
    odenczas!

    3. ogarnij sie - gamoniu! :-P

    > no, to ma fajny motocykl.

    (*) - nie wynika z niemania fajniejszego niż TEN fajny... :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-09-29 17:24:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:
    > Dzizas!

    zrobiłeś aerograf na szypce?

    > 1. dziadu! (*) - nie pożywiaj glona / glonojada!

    Glon... glon... aaa syn starego glona. z krakowa.

    > 2. nie istnieje cus starszego od 234! 234 to może sie jedynie obic o
    > beton w Hartku i uciec od hospitalnych konsekwencji, jako byt wirtualny
    > odenczas!

    racja. chyba mam omamy jak czasem mi się w telefonie wyświetla w tym
    samym momencie co mi telefon robi miło mrrr w kieszeni.
    ...musze zmienić tabletki.

    > 3. ogarnij sie - gamoniu! :-P

    to ja skocze po recepte.

    > (*) - nie wynika z niemania fajniejszego niż TEN fajny... :-P

    ...inaczej po co by się miało w ogóle... życie... to całe pasmo
    poszukiwań...

    hmm... chyba sobie to zapamiętam.