eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[Zlecę] wykonanie interface'u Ethernetowego do architektury Z80Re: [Zlecę] wykonanie interface'u Ethernetowego do architektury Z80
  • Data: 2012-04-30 23:41:38
    Temat: Re: [Zlecę] wykonanie interface'u Ethernetowego do architektury Z80
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-30 23:35, John Smith pisze:

    > Zrobienie *dokładnej* emulacji sprzętowo-programowej Z80 na ARM-ie,
    > wydaje się być mocno nieopłacalne. Emulacja sprawniej by się mogła udać
    > na FPGA. Tylko po co?
    Nie ma sensu emulować Z80 w pełni. W tym przypadku autor chce i tak
    pisania nowego softu na Z80 (w asemblerze). Więc softu nie ma, a skoro
    nie ma i trzeba go stworzyć, to łatwiej go stworzyć wprost na ARMa, z
    wbudowanym w ten soft tcp/ip i całym ethernetem jaki się wymyśli, a nie
    tworzyć soft na zabytek, w zabytkowym asmeblrze, i jeszcze modzić jak tu
    do ethernetu to podłączyć, i robić soft na interfejs z80<>eth.
    Jeśli chodziło mi o emulacje, to o zewnętrzne udawanie Z80 przy pomocy
    lini i/o ARMa, tak by dostawać się do istniejącego hardware (czyli
    realnie tylko i/o w przestrzeni adresowej Z80, bo ram i rom jego jest
    nam niepotrzebny)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173