    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zlecę drobny projekt
    Date: Sun, 23 Nov 2014 16:33:31 +0100
    <0...@4...com>
    <5470dcd8$0$18085$65785112@news.neostrada.pl>
    <1mxf8fhmy5t0e.rlatqms3kbme$.dlg@40tude.net>

    Hello J.F.,

    Sunday, November 23, 2014, 2:19:57 PM, you wrote:

    > Lesne dziadki nie okreslaly pieniedzy, tylko wybraly najtansza oferte
    > w przetargu.

    Najtańszą, najdroższą, najlepszą, najgorszą - JEDYNĄ.

    > Owszem, gdzies tam mialy pewnie budzet, cale wybory cos 420 mln
    > kosztowaly, gdzies pewnie jest pozycja "nowy program", ale ile tam
    > wpisane, to sie nie pochwalily.

    I wydali 0.12% budżetu wyborów na program. Jakość adekwatna do ceny.
    Wszystko można zrobić szybko, dobrze lub tanio. Dwa z trzech, nigdy
    wszystko na raz.

    > Ba, nawet jakby zglosila sie bardziej wiarygodna firma z bardziej
    > wiarygodna cena, to by musieli wybrac najtansza ... a nie, chyba sa w
    > ocenie inne kryteria.

    49% to cena.

    > Poza tym maja tam jakiegos dyr d/s Informatyki, zapewne ze sluszna
    > pensja.

    Tylko za co? W PKW jest zatrudnione 380 osób - co oni, do kwy nędzy!,
    tam robią? Oprócz tego jest KBW, łączny z PKW roczny budżet coś pod 50
    milionów podchodzi. Mając taką kasę są w stanie sami tworzyć dowolne
    programy. Ale wtedy trzeba przyjąć pełną odpowiedzialność.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan