    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Złe DPFy znowu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <j...@m...org> <pmmoj8$rei$1@dont-email.me>
    <1i09fuzmc5bra$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1fpv1hutkp4bk.18uk71osuogpx$.dlg@40tude.net>
    <pmuhi7$bdu$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <5b98b673$0$692$65785112@news.neostrada.pl> <169uwr6so2b4y$.dlg@myjk.org>
    <5b9971fc$0$588$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Wed, 19 Sep 2018 08:52:14 +0200

    18 Sep 2018 21:59:55 GMT, Budzik

    > I to mi się podoba.

    Mnie się wcale nie podoba że znowu lecisz w oparach absurdu. To niezdrowe
    głównie dla ciebie.

    > Podjezdza auto do serwisu opon.
    > Mechanik mowi: opona przebita, klei dziure i zakłada - auto sprawne mowi.
    > Na to Myjk: ale co było awarią... Rozumiem, ze naprawił pan koło ale
    > przeciez to nie koło było awaria. Wiec co sie TAK NAPRAWDE zepsuło?
    > Mistrzostwo...

    Nie potrafisz pojąć że awarią była przebita opona a przyczyną był gwóźdź o
    długości 2cm albo śruba o długości 3cm, względnie inny pręt czy krawężnik.
    Gdyby element przebijający był 1cm krótszy, albo wbity pod innym kątem, to
    by opona jeździła dalej, najwyżej tylko cyklicznie hałasując. Taka jest
    diagnoza całej awarii ew. wyjaśnienie w jakich warunkach można było jej
    uniknąć.

    I o ile w przypadku awarii opony geneza powstania nie ma większego
    znaczenia, tak w przypadku DPFu ma to ogromne znaczenie, albowiem to nie on
    sam w sobie był przyczyną, tylko jakieś inne zdarzenie. Ja próbuję dojść
    jakie, a ty masz to w dupie, bo najważniejsze to wykazać że DPF to ekogówno
    i jest do dupy. Niestety nie masz o tym zielonego pojęcia, ba, nie chcesz
    nawet tego zrozumieć i dojść do rozwiązania, bo wyrok już dawno zapadł i
    tak ci z tym wygodnie.

    > A dla mnie jezeli diagnoza jest zapchany dpf, nastepuje jego wymiana i
    > auto dalej jezdzi bez problemu kilkaset tysiecy km to znaczy ze zepsuł
    > się dpf a nie zamek od bagaznika...

    To dla ciebie, dlatego masz takie a nie inne pojęcie i zdanie o temacie.
    Ignorancie. I takich jak ty jest niestety na pęczki, pierdolą aby pierdolić
    bez elementarnej wiedzy -- stąd też taka a nie inna fama o DPFie.

    --
    Pozdor
    Myjk