  • Data: 2018-09-09 23:04:41
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu też korekta. Jeśli mówimy o paru stówach to zapewne chodzi Ci o
    > płukanie DPFa bez jego demontażu. Zatkanego DPFa nie wypłuczesz. Przy
    > 80% zatkania płukanie może 10% poprawi. Firmy czasem nie chcą się
    > podejmować płukania takich filtrów. Przy 50% można zejść nawet do
    > kilkunastu procent. Chodzi o to, że zgromadzona w filtrze sadza blokuje
    > dopływ chemii do głębszych warstw. Im większy stopień przytkania tym
    > nieliniowo gorszy będzie efekt płukania.

    9 stówek, właśnie się płucze (znaczy jutro).
    Był w takim stanie, że silnik tracił wigor. Przebieg 140 tys., filtr
    padł moim zdaniem dlatego, że pewnie z pół roku poruszałem się z
    uszkodzoną sondą (lambda mówili w serwisie).

    To co Tomasz napisał - prawda, końcówki wydechu są błyszczące od środka
    - jak nowe, za wyjątkiem dolnego rantu, gdzie zebrało się coś w rodzaju
    błota.

    Ciśnienie różnicowe na poziomie >300mBar, a podobno powinno być max
    80mBar. Jak obstawiacie po czyszczeniu? Zacznie w końcu jeździć i jakie
    będzie ciśnienie? :)

    Miłego.
    Irek.N.