  • 41. Data: 2021-09-04 21:28:16
    Temat: Re: Ziew...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 21:02, heby pisze:
    > A tutaj podobno chodzi o hore curki i ten
    > straszliwy, morderczy pył z opon.

    Przeczytaj choćby ten link z onetu

    iiiiiiii

    Kurwa CHORE CÓRKI bo tak w oczy KOLE

  • 42. Data: 2021-09-04 21:33:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Niby analfabeta ale chyba nieźle manipuluje ;-)

    Zwykłe samochody nie powodują SMOGU MNIEJ.

    To elektryki powodują go porównywalne ilości

    Czyli NIE SĄ DOBREM ŚWIATA TEGO ;-)

  • 43. Data: 2021-09-04 21:34:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 20:59, heby pisze:
    > Ale produkują też 0 spalin.

    Poczytaj ile to procent w SMOGU miejskim

  • 44. Data: 2021-09-04 21:39:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 20:59, heby pisze:
    > I że ta zaleta jest większa, niż wszystkie ich wady razem wzięte + kilka
    > wymyślonych w tym wątku.

    Strasznie ograniczone myślenie.

    Z prądem jest problem z jego magazynowaniem

    I jeszcze długo tak ZOSTANIE

    Oraz z ceną takiego "urządzenia"

    To powoduje brak ich upowszechnienia przez najbliższe dekady.

  • 45. Data: 2021-09-04 21:41:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 14:25, heby pisze:
    > A dlaczego nie może się rozpędzać wolniej?

    Bo człowiek jest człowiekiem i jak ma moment to go używa ;-)

    Czasem argumentując swoje zachowanie względami bezpieczeństwa na drodze.

    Jak zabierzesz elektrykom jeszcze ten atut to kto to będzie kupował ;-)

  • 46. Data: 2021-09-04 21:47:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-04 o 16:55, heby pisze:

    > Sikanie w tramwaju powoduje że śmierdzi moczem.
    >
    > Akceleracja zdzierajaca opony powoduje że mamy chorych ludzi.
    >
    > Nie widzę różnicy. W dodatku za drugi problem odpowiadają tak samo dresy
    > w autkach sportowych.

    Skoro nie widzisz różnicy, to nie znajdziemy porozumienia.

    > Ale są okreslające prędkość. Jakis problem, aby też określały
    > przeyśpieszenie? Bredzenie o oponowym kataklizmie elektryków stanie sie
    > wtedy nieistotne.

    Widzę, że masz jakąś elektryczną fobię.

    > Nie jestem ziutkiem.

    Albo nie jesteś ponadprzeciętny :-)

  • 47. Data: 2021-09-04 21:58:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-września-2021 o 16:55, heby pisze:
    > Nie widzę różnicy. W dodatku za drugi problem odpowiadają tak samo dresy
    > w autkach sportowych.

    Nie wiem w jakich się kręgach obracasz...

    Pomyśl o zwykłym Kowalskim co kupuje kompakta

    Elektryczny będzie CIĘŻSZY, DROŻSZY i będzie porównywalnie przyczyniał
    się do SMOGU który ZABIJA CHORE DZIECI.

    Chyba że ZAKAŻEMY samochodów w miastach. To zupełnie inna rozmowa.
    I to by coś ekologicznie DAŁO. ;-)

    także ten...
    Powody ekologiczne poległy dla mieszkańca miasta

    A poza miastem .... DOBIŁ elektryka ZASIĘG

    Tup sobie dalej nóżkami a jak znajdziesz chwilę to dokształć się nie
    tylko z polskiego ;-)

  • 48. Data: 2021-09-04 22:05:51
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.09.2021 o 17:40, heby pisze:
    > A nie rozdzieranie szat o to że guma z kół jest problemem
    > ekologicznym. Jakoś nie słyszałem aby to ona odpowiadała za efekt
    > cieplarniany.

    Ale o czym ty do mnie w ogóle...

    Polska na elektryki nie przejdzie w żadnym znaczącym stopniu przez następne 15 lat. A

    dokładniej do momentu kiedy nie zaczną przyjeżdżać z Niemiec (i reszty europy)
    używane w
    dużych ilościach. Wtedy dopiero będzie presja na ładowarki, warsztaty i całą resztę
    infrastruktury. Na dziś dzień do najbliższej ładowarki mam 40 minut drogi. Do takiej
    koło
    której potencjalnie czasem przejeżdżam - godzinę. Prąd i tak mamy z węgla więc auto
    na LPG
    u nas nie odbiega od elektryka jeżeli chodzi o emisje, chociaż owszem, są one
    korzystniej
    zlokalizowane bo elektrownie zazwyczaj nie stoją w centrum.

  • 49. Data: 2021-09-04 22:07:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.09.2021 o 21:00, heby pisze:
    > Nie można go ograniczyć? To jedna linijka we firmware.

    Pewnie można. A następnie można zezłomować bo chętnych na zakup nie będzie.

  • 50. Data: 2021-09-04 23:19:42
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 21:26, _Master_ wrote:
    > Ty zacząłeś ;-)

    Bo ktoś *mnie* pociągną *prywatnie* za jezyk.