  • 51. Data: 2021-09-04 23:20:10
    Temat: Re: Ziew...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 21:28, _Master_ wrote:
    > Kurwa CHORE CÓRKI bo tak w oczy KOLE

    Nie rozumiesz żartu.

  • 52. Data: 2021-09-04 23:27:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 21:12, _Master_ wrote:
    > Ty to za mądry to nie jesteś ;-)

    Cieszę się że usenet niezawdonie od 30 lat diagnozuje wszelakie choroby
    i przypadłości. Nie zginiemy, jak widać, dziękuję za wysiłek kolektywu i
    utrzymanie tradycji.

    > Pierwszy link z googla
    > https://www.auto-swiat.pl/porady/czy-to-samochody-tr
    uja-najbardziej/6vsk90x

    Tylko że to artykuł pisany z myślą o udowdnieniu jakieś tezy.
    Przykładowo autor mija się z prawdą mówiąc że auto elektryczne ma prąd,
    którego produkcja wymaga emisji CO2. Otóż nie: gdybyśmy żyli w normalnym
    kraju, mielibyśmy prąd z rozpadu uranu albo foto czy wiatraków i
    stanowił by on znaczący wkład w zmniejszanie tej emisji. Są kraje, gdzie
    mają. Co gosza, przez jakieś 4-6 miesięcy, nawet w tym kraju, zasilanie
    samochodu do wożenia dupy na ryby może odbywać się bezemisyjnie. Z
    powodu przerostu instalacji PV.

    Innymi słowy pokazujesz niezbalansowany artykuł, z masą niedomówień i
    dziwacznych argumentów z jednej strony. Taki clickbait do któego zlatują
    się muchy z jednej strony sporu.

    No tak, ale to onet. Zbirowisko tumanistów. Jakie źródło takie wnioski.

  • 53. Data: 2021-09-04 23:28:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 21:25, _Master_ wrote:
    > "Co ciekawe, nowe, ekologiczne auta elektryczne mogą przyczyniać się do
    > ich większej emisji, niż ma to miejsce w przypadku pojazdów z silnikami
    > spalinowymi, bo są od nich cięższe, ale lepiej przyspieszają, a to
    > przyspiesza zużywanie się opon. Przeciętnej wielkości opona samochodu
    > osobowego podczas całej eksploatacji traci nawet ponad kilogram masy, a
    > jej pozostałości w postaci pyłów trafiają do atmosfery. "

    I ktoś zapomnił doliczyć do balansu ile typowy diesel wypierdzi w tym
    czasie węglowodorów i wydmucha pyłu z hamulców?

    Jakie to obiektywne!

  • 54. Data: 2021-09-04 23:28:52
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 21:34, _Master_ wrote:
    > Poczytaj ile to procent w SMOGU miejskim

    A mam doliczyć autobusy z 20 letnimi wtryskiwaczami?

  • 55. Data: 2021-09-04 23:32:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 21:39, _Master_ wrote:
    > Strasznie ograniczone myślenie.
    > Z prądem jest problem z jego magazynowaniem

    Nie. Nic nie trzeba magazynować. Wystarczy produkować. Mamy takie źródło
    energii, któe ładnie się skaluje, szybko reaguje i jest czyste. Niestety
    mamy też rządy debili, od 30 lat. Wiec nie mamy. Ale moglibyśmy.

    > Oraz z ceną takiego "urządzenia"

    Zapłacone 10x w postaci leczenia chorób wywołanych przez spalanie węgla.

  • 56. Data: 2021-09-04 23:35:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 21:33, _Master_ wrote:
    > Niby analfabeta ale chyba nieźle manipuluje ;-)

    Kto? Autor tego wątku? Tu się muszę zgodzić.

    > Zwykłe samochody nie powodują SMOGU MNIEJ.

    Czyli produkują tyle samo albo i więcej?

    > To elektryki powodują go porównywalne ilości

    A-ha. Czyli o co ten ból dupy, przypomnij? Bo autor postu na początku
    tego wątku przedstawił wizję, że co rano bedzie wstawał z łóżka
    rozsypując z pościeli zdarte opony elektryków sąsiadów, przysypane pyłem
    z klocków.

    > Czyli NIE SĄ DOBREM ŚWIATA TEGO ;-)

    Wiadomo. Ale problem nie jest w tym, czy są dobrem. Dobrem byłby powrót
    do jaskiń. Problem w tym czy są gorsze. Jak na razie wychodzi na to że
    ludzie mają problem z przełknięciem faktu, że samochody spalinowe też
    mają opony i klocki a dodatkowo też wydech.

  • 57. Data: 2021-09-04 23:38:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 21:47, cef wrote:
    > Widzę, że masz jakąś elektryczną fobię.

    Fobię? W sensie że mam lęki przed elektrykami? Przyznaje, Alojzy Bąbel
    grzebiący w robocie mnie troche nastraszył za dzieciaka, ale żeby od
    razu fobię?

    To akurat na bank.

  • 58. Data: 2021-09-04 23:43:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 21:58, _Master_ wrote:
    > Nie wiem w jakich się kręgach obracasz...

    Staram się nie obracać, bo to tylko strata energii i momentu pędu
    planety troche szkoda.

    > Pomyśl o zwykłym Kowalskim co kupuje kompakta

    Myślę intensywnie.

    > Elektryczny będzie CIĘŻSZY, DROŻSZY i będzie porównywalnie przyczyniał
    > się do SMOGU który ZABIJA CHORE DZIECI.

    Hora curka!

    Za to czysty dieselek można sobie podpiąc pod respirator w razie
    zachorowania na niewydolność oddechową. Wygoda polega na tym że przy
    niskoobrotowym jałowym może od razu regulować częstotliwość wdechów na 4
    suwach podpinając sznurek pod pedał.

    > Chyba że ZAKAŻEMY samochodów w miastach. To zupełnie inna rozmowa.
    > I to by coś ekologicznie DAŁO. ;-)

    To też postuluje pracę zdalną. Za covida pomogło. Po raz pierwszy przez
    miesiać nie widziałem korka na drodze. A jak fajnie prakowało się w
    centrum! Łopanie, wiecej epidemi, epidemie są ekologiczne.

    > A poza miastem .... DOBIŁ elektryka ZASIĘG

    Straszne. Ale co zrobić, faktycznie, zdecydowana większosć populacji
    tego kraju codziennie zapiernicza 800km do roboty i z powrotem. Tak że
    to może być kluczowy problem dla nich. Tu masz rację.

    > Tup sobie dalej nóżkami a jak znajdziesz chwilę to dokształć się nie
    > tylko z polskiego ;-)

    Cieszę się że grammar nazi ciągle istnieją. Zerknij jednak czasem w
    internety, możesz wyjśc na idiotę przez przypadek.

  • 59. Data: 2021-09-04 23:46:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 21:41, _Master_ wrote:
    > Bo człowiek jest człowiekiem i jak ma moment to go używa ;-)

    A jak masz prędkosc, to też jej używasz? Czy tutaj jednak już nie boli?

    > Czasem argumentując swoje zachowanie względami bezpieczeństwa na drodze.

    A jak argumentujesz jazdę 50 po mieście? Naciskasz jednak pedał czy
    wychodzisz na pedała?

    > Jak zabierzesz elektrykom jeszcze ten atut to kto to będzie kupował ;-)

    Ja.

    Na szczęscie społeczeństwo to nie tylko Sebixy w beemkach. To rownież
    księgowe, spawacze, programiści, kanalarze. Niektórzy dorobili się na
    dachu kilku prostokątów. Oni mogą chcieć.

  • 60. Data: 2021-09-04 23:50:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/09/2021 22:05, m4rkiz wrote:
    > Ale o czym ty do mnie w ogóle...

    O argumencie, że wszyscy zginiemy przez zdzierane opony z elektryków.

    Ale czekaj! Przeciez to genialna podstawa nastepnej teorii spiskowej!

    _Master_ !

    Zadanie!

    Rozwinąc teorię biliardów ton gumy z kół elektryków i powiązać z
    czyrakami mnogimi na tyłku. Tam musi wyjśc jakaś korelacja. Potem będzie
    juz z górki, zrobi się jakiś profila na fejsie, wrzuci filmik z fotką
    biednej dziewczynki z misiem patrzącą w skłąd opon i pojechane!

    > bo elektrownie
    > zazwyczaj nie stoją w centrum.

    I wiat[e]r nie wieje. Jak naprodukują syfu to opada na pobliską hałdę ;)